۲ بازیکن حاضر به جدایی از استقلال نیستند
۲ بازیکن حاضر به جدایی از استقلال نیستند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، باشگاه استقلال با جذب جلال الدین ماشاریپوف، تاحدی نگرانی‌ها بابت تقویت تیم برای نیم فصل دوم را برطرف کرد. بااینحال مشکل فعلی آبی‌ها، پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال است و به همین خاطر حتی در صورت جذب نفرات جدید، امکان ثبت قرارداد آن‌ها وجود ندارد. باتوجه به درخواست سرمربی استقلال […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، باشگاه استقلال با جذب جلال الدین ماشاریپوف، تاحدی نگرانی‌ها بابت تقویت تیم برای نیم فصل دوم را برطرف کرد.

بااینحال مشکل فعلی آبی‌ها، پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال است و به همین خاطر حتی در صورت جذب نفرات جدید، امکان ثبت قرارداد آن‌ها وجود ندارد.

باتوجه به درخواست سرمربی استقلال برای جذب فرشید باقری، باشگاه مس رفسنجان نیز طبق نظر محرم نویدکیا خواهان معاوضه این بازیکن با زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری است.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد استقلال مشکلی بابت صدور رضایتنامه ایندو بازیکن ندارد اما هردو آن‌ها اعلام کرده‌اند حاضر به ترک تیم آبی پوش تهران نیستند. به این ترتیب باید دید که در روزهای باقی مانده تا پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات طرفین چگونه پیش خواهد رفت.

استقلال علاوه بر ماشاریپوف، به دنبال جذب اورونوف دیگر بازیکن تیم ملی ازبکستان نیز بود که با توجه به جذب کاپیتان ازبک‌ها، از این انتقال منصرف شد.

بااینحال گفته می‌شود چند بازیکن خارجی و به خصوص عراقی در رادار آبی‌های تهران قرار دارند که شاید از بین آن‌ها، یک نفر به جمع شاگردان نکونام اضافه شود.

پایان پیام/





منبع: فارس