به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «شناگر ایرانی در ۱۰۰ سالگی شیرجه می‌زند»، این گزارش امروز (شنبه) شبکه الکاس قطر در تمجید از تقی عسگری اسطوره شیرجه کشورمان است. تقی عسگری متولد بهمن ماه ۱۳۰۳ است. او در سن بیست سالگی یعنی در سال ۱۳۲۳ نایب قهرمان رشته شیرجه کشور شد و سپس […]

- شیرجه افتخاری مرد 100 ساله ایرانی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «شناگر ایرانی در ۱۰۰ سالگی شیرجه می‌زند»، این گزارش امروز (شنبه) شبکه الکاس قطر در تمجید از تقی عسگری اسطوره شیرجه کشورمان است.

تقی عسگری متولد بهمن ماه ۱۳۰۳ است. او در سن بیست سالگی یعنی در سال ۱۳۲۳ نایب قهرمان رشته شیرجه کشور شد و سپس تا سال ۱۳۴۴ به طور متناوب در ۱۱ دوره مسابقات شیرجه قهرمانی کشور شرکت کرد و ۹ بار به مقام قهرمانی و ۲ بار هم نایب‌ قهرمان این رقابت مهم داخلی شد. او در مسابقات بازی‌های آسیایی دهلی نو سال ۱۳۳۰ موفق شد در دو رشته سکو و شیرجه دو مدال نقره برای ایران کسب کند.

- شیرجه افتخاری مرد 100 ساله ایرانی

رسانه قطری گزارش می دهد که این «شیرجه‌رو ایرانی مسن‌ترین فرد شرکت کننده» به صورت افتخاری در مسابقات ورزش‌های آبی قهرمانی جهان به میزبانی دوحه قطر است و همه به افتخار این شیرجه‌رو ایرانی ایستادند و او را در هنگام شیرجه تشویق کردند. اشک‌های ورزشکار ۱۰۰ ساله ایرانی در هنگام دریافت مدال افتخار سوژه رسانه‌های دنیا شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا