دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیشنهادات زیادی برای بازی در اروپا مواجه شد تا سرانجام در تابستان سال ۲۰۲۰ و پیش از شروع لیگ برتر بیستم به آنتورپ بلژیک پیوست و لژیونر شد. حضور بیرانوند در لیگ بلژیک از همان ابتدا با سرزنش برخی از پیشکسوتان این باشگاه […]

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیشنهادات زیادی برای بازی در اروپا مواجه شد تا سرانجام در تابستان سال ۲۰۲۰ و پیش از شروع لیگ برتر بیستم به آنتورپ بلژیک پیوست و لژیونر شد. حضور بیرانوند در لیگ بلژیک از همان ابتدا با سرزنش برخی از پیشکسوتان این باشگاه همراه بود و در ادامه و با آمار حضور او در ترکیب اصلی این تیم مشخص شد قدیمی های پرسپولیس پربیراه نمی گفتند.

حضور در ترکیب اصلی تنها در ۱۰ دیدار و ۸۴۵ دقیقه بازی برای این تیم موجب شد تا بیرانوند بعد از یک فصل تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد و راهی پرتغال . باشگاه بوآویشتا شود. اما در آن تیم هم راه به جایی نبرد و سرانجام از ابتدای لیگ بیست و دوم به تیم پرسپولیس برگشت. در این حدفاصل تیم استقلال در لیگ بیست و یکم هم قهرمان لیگ شد و برخی نبود بیرانوند درون دروازه پرسپولیس را یکی از عوامل نایب قهرمانی تیمش عنوان کردند.

بیرانوند در لیگ پرتغال نیز تنها در ۸ مسابقه و به مدت ۶۷۶ دقیقه موفق به پوشیدن دستکش های دروازه بانی شد و در مجموع در هر دو تیم ۳۷ بازی را از روی نیمکت نگاه کرد؛ ۲۱ بازی در بلژیک و ۱۶ دیدار در پرتغال!

به نظر می رسد دروازه بان تیم پرسپولیس این بار و با دریافت پیشنهاد اروپایی دیگر حاضر به تکرار اشتباهات تابستان ۱۳۹۹ نیست و با توجه به اینکه پرسپولیس دروازه‌بان دوم مطمئنی ندارد نمی‌خواهد شانس خوب تیمش برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی مجدد را از بین ببرد.

بیرانوند اشتباه لیگ بیستم را تکرار نکرد
جدول دقایق و تعداد حضور بیرانوند در ترکیب و روی نیمکت تیمهای بلژیکی و پرتغالی

منبع: خبـر ورزشی