برنامه رئال برای فروش یک مدافع به ارزش ۲۰ میلیون یورو
برنامه رئال برای فروش یک مدافع به ارزش ۲۰ میلیون یورو

به گزارش زیرنویس، به نظر می‌رسد پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ زمان پرمشغله‌ای برای رئال مادرید باشد چرا که احتمال دارد چندین عملیات در سانتیاگو برنابئو انجام شود.  همه نگاه‌ها به خرید احتمالی کیلیان امباپه است که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد و رئال مادرید در تلاش است تا او را به صورت […]

به گزارش زیرنویس، به نظر می‌رسد پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ زمان پرمشغله‌ای برای رئال مادرید باشد چرا که احتمال دارد چندین عملیات در سانتیاگو برنابئو انجام شود. 

همه نگاه‌ها به خرید احتمالی کیلیان امباپه است که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد و رئال مادرید در تلاش است تا او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

همچنین حرکت‌هایی برای آلفونسو دیویس و لنی یورو نیز در حال برنامه‌ریزی است و همزمان احتمال فروش برخی از بازیکنان فعلی تیم نیز وجود دارد. براساس گزارش موندو دپورتیوو رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای فروش فرلاند مندی، مدافع چپ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. 

مندی در تابستان ۲۰۱۹ به رئال مادرید پیوست و با قراردادی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو از المپیک لیون جذب کهکشانی‌ها شد. فعالیت این بازیکن ۲۸ ساله در سانتیاگو برنابئو به دلیل مصدومیت‌ها بسیار کم بوده و در دو فصل اخیر، این مدافع چپ بیشتر زمان خود را در کنار زمین گذرانده است تا در زمین!

قرارداد مندی سال آینده به پایان می‌رسد و با عدم تمدید آن، فروش او در تابستان امسال از نظر مالی برای کهکشانی‌ها منطقی است. علاوه بر این، با انتقال آلفونسو دیویس جایی برای مندی وجود نخواهد داشت. به این ترتیب، به نظر نمی‌رسد جایی برای مندی که ارزش بازارش ۲۰ میلیون یوروست، در فصل آینده در این تیم وجود داشته باشد و همه نشانه‌ها حاکی از آن است که او در حال خروج است.

پایان پیام/





منبع: فارس