به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که اندکی قبل ۱۰ موشک به سوی الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. این رسانه‌ها گزارش دادند که آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیستی «رموت نفتالی»، «ایفن مناحم»، «گورین»، «گورونوت هجلیل»، «عرب العرامشه»، «شومیرا» و «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که اندکی قبل ۱۰ موشک به سوی الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیستی «رموت نفتالی»، «ایفن مناحم»، «گورین»، «گورونوت هجلیل»، «عرب العرامشه»، «شومیرا» و «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در بلندی‌های «حدب عیتا» با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان بیان کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به تعرض‌های رژیم صهونیستی به روستاهای واقع در جنوب لبنان و خانه‌های شهروندان لبنانی، ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک صهیونیستی «المناره» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی با تسلیحات مناسب هدف گرفته است.

همچنین حزب‌الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به نام «عماد احمد ملحم (شبل الزهرا)» متولد سال ۱۹۹۹ میلادی و از اهالی شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای نزدیک پایگاه ارتش لبنان در اطراف شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۰۵ عصر امروز شنبه دهم فوریه ۲۰۲۴ موضع جل العلام را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

منبع: مـهر