به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر شنبه در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم همدان، مشکل مسکن است. وی ادامه داد: در عرصه مسکن، مهم‌تر از تأمین زمین، تحویل کلید مسکن به صاحب خانه است و آن زمان می‌توان […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر شنبه در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم همدان، مشکل مسکن است.

وی ادامه داد: در عرصه مسکن، مهم‌تر از تأمین زمین، تحویل کلید مسکن به صاحب خانه است و آن زمان می‌توان گفت به موفقیت دست پیدا کرده‌ایم

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در عرصه مردمی سازی با مشکلاتی روبرو هستیم، تصریح کرد: امروز باید واقعیت‌ها را بپذیریم که پرداخت آورده‌ها در طرح مسکن ملی، برای مردم آسان نیست.

وی اضافه کرد: امیدواریم شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در زمینه مسکن باشیم و مردم همدان از مستاجری راحت شوند و متأسفانه درگیر برخی ساختارها شده‌ایم که باعث کندی کار شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه چرا باید کار استان در وزرات خانه گرفتار شود و منتظر نظر یک کارشناس در مرکز باشیم، گفت: در عرصه طرح حمایت از جوانی جمعیت انتظارات و گله‌مندی مردم زیاد است و نیازمند تدبیر دولت هستیم.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم وزیر مسکن به همدان بیاید و از نزدیک شرایط و نیازمندی‌ها را مشاهده کند، افزود: در ساخت مصلی همدان نیازمند همراهی مسئولان هستیم.

وی ادامه داد: اگر مصلی همدان شروع نشده بود، دنبال ساخت آن نمی‌رفتیم اما بودجه بیت المال از سال‌های قبل برای آن استفاده شده است و لازم است تا برای حل مشکل اهالی بلوار جوان و کوی آزادگان تدبیری اندیشده شود.

منبع: مـهر