جشن ۴۵ سال استقلال و اقتدار: همه آمدند
جشن ۴۵ سال استقلال و اقتدار: همه آمدند

به گزارش «اطلاعات آنلاین »، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است. گزارش های دریافتی حاکی است در تهران نیز این مراسم در حال برگزاری است و بخشی از تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب […]

جشن ۴۵ سال استقلال و اقتدار: همه آمدند

به گزارش «اطلاعات آنلاین »، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است.

گزارش های دریافتی حاکی است در تهران نیز این مراسم در حال برگزاری است و بخشی از تجهیزات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان آزادی در معرض دید راهپیمایان قرار گرفته است.

موشک‌های بالستیک خرمشهر۴، حاج قاسم، خیبرشکن، قیام، سامانه‌های پدافندی سوم خرداد و ۱۵ خرداد، ماهواره‌برهای سیمرغ و سفیر امید، پهپادهای شاهد ۱۳۶، شاهد ۱۷۱ و سیمرغ، مهاجر ۶، ماکت جنگنده کوثر، هواپیمای آموزشی یاسین و ترابری سیمرغ و بالگردهای سورنا و صباـ۲۴۸ نیز به نمایش درآمده است.

همچنین؛ خودروهای تاکتیکی ارس نیز بخش دیگری از تجهیزات حاضر در راهپیمایی هستند.

گزارش های دریافتی حاکی است که راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۵۰ شهر، بخش، دهستان و روستای استان کرمانشاه با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» و با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شده است.

این راهپیمایی در کلانشهر کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی(مقابل مسجد معتضدی) به سمت میدان آزادی با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین برگزار می‌شود.

همچنین از کهکیلویه و بویر احمد گزارش می رسد که در سالروز چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم شهرستان‌های مختلف این استان نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور پرشوری دارند.

این راهپیمایی در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی استان خراسان شمالی نیز آغاز شده است. حضور مادران به همراه فرزندان نوزاد و خردسال و نسل‌های چهار و پنجم انقلاب و دهه هشتادی و دهه نودی‌ها در این راهپیمایی چشم نوازی می کند.

مراسم ۲۲ بهمن در خرم‌آباد نیز با پرواز بادکنک‌ها و کاغذهای رنگی از میدان شهدا آغاز شده است. مردم با حضور پرشور خود حماسه دیگری را خلق کرده اند.

مردم شهیدپرور و انقلابی اردبیل از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۲ بهمن با حضور در مسیرهای مشخص شده برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

برپایه این گزارش، از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور خیل عظیم مردم هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس به صورت ویژه و یکپارچه در راهپیمایی جشن انقلاب شرکت کرده اند.

راهپیمایی در شهر بندرعباس مثل سال قبل در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس و از روبه‌روی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) به سمت بلوار ساحلی محدوده پشت فرمانداری برگزار شده است.

ده‌ها هزار نفر از مردم ولایتمدار اعم از شیعه و سنی، پیر و جوان و کودک و نوجوان و زن و مرد دوشادوش هم با حضوری حماسی، پیام‌ مهمی را به دنیا مخابره می کنند.

همچنین راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان مرکزی از خمین زادگاه امام امت(ره) تا ساوه سرزمین یاقوت‌های سرخ، از محلات سرزمین گل و گیاه تا فراهان سرزمین عالمان و مشاهیر، از آشتیان سرزمین کهن فرهنگ تا تفرش مهد نخبگان، از شازند همیشه سرسبز تا کمیجان سرزمین بکر طبیعت، از زرندیه سرزمین کار و تلاش تا دلیجان سرزمین تولید و پشتکار آغاز شده است.

در کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی اقشار مختلف مردم از پیش از ساعت ۹ صبح امروز تجمع پرشوری در میدان «شهدا» محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند.

مردم شیراز مرکز استان فارس هم همانند سال های گذشته امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در چهل و پنجمین بهار انقلاب حماسه‌ای از جنس، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خلق می‌کند.

در ساری و دیگر شهرهای مازندران نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.

مردم اصفهان هم همگام با دیگر هموطنانمان  از گوشه و کنار این کلان‌شهر راهی محل جشن فجر انقلاب شده‌اند تا بار دیگر بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و میثاق دوباره  خود را با رهبر انقلاب اعلام کنند. 

گزارش های دریافتی از کرمان حاکی است مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده، پرشور و انقلابی مردم دیار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت آغاز شده است.

مردم مشهد نیز با حضور گسترده خود حماسه دیگری را رقم زده اند. اقشار مختلف مردم اعم از زائران و مجاوران حرم رضوی با حضور در میدان ۱۵خرداد مشهد که به خیان امام رضا(ع) و حرم مطهر شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع)، منتهی می شود، تصویری ماندگار را خلق کرده اند.

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور یزد نیز با حضور گسترده در میدان آزادی و میدان شهید بهشتی(ره) یزد در جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده اند. 

برپایه این گزارش، آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم در بیش از ۱۰۰نقطه؛ در روستاها و شهرهای استان کردستان برگزار شده است. 

از نکات بارز این تجمع مردمی امسال؛ حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم اعم از اهل تشیع و تسنن و حضور پرشور دهه نودی‌ها، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان است که در قالب تشکل‌های مختلف در این یوم الله حاضر شده اند.

در استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف این استان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

مردم  حق شناس و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی هم همصدا با مردم قهرمان ایران، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ به میادین شهرهای استان آمده اند تا یک بار دیگر حمایت همیشگی و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و آرمانهای  امام ورهبری را به نمایش بگذارند.

منبع: اطلاعات انلاین