به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت قهرمان ایران، مقام معظم رهبری و وزیر ورزش تبریک می‌گویم. این حضور ملت قهرمان ایران نشان داد که شعار […]

- مردم پشت سر رهبر انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲، گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت قهرمان ایران، مقام معظم رهبری و وزیر ورزش تبریک می‌گویم. این حضور ملت قهرمان ایران نشان داد که شعار تا پای جان برای ایران اسلامی واقعی است و مردم ما پشت سر ولایت و رهبر ایستاده‌اند.

او درباره حضور مردم در این راهپیمایی نیز گفت: حضور ملت قهرمان ایران بسیار شگفت انگیز و نسبت به سال‌های قبل هم از همین ساعات اولین نشان می‌دهد که پرشورتر است که با شعار‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل نشان می‌دهند پای آرمان‌های امام و به ویژه شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی هستند.

اسبقیان درباره حضور مسئولان کشور در این راهپیمایی نیز گفت: روسای فدراسیون‌های ورزش و جامعه پر افتخار ورزش کشور و وزیر ورزش در این راهپیمایی حضور دارند و همگام با ملت ایران در یک صف واحد فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند و پای آرمان‌های خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا