خبر مهم فرمانده ارتش از بستن مرز‌های ایران
خبر مهم فرمانده ارتش از بستن مرز‌های ایران

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امیر سرتیپ کیومرث حیدریدر حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود:  قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است و امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد. به گفته وی، این عملیات پیشرفت […]

- خبر مهم فرمانده ارتش از بستن مرز‌های ایران

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امیر سرتیپ کیومرث حیدریدر حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود:  قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است و امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد.

به گفته وی، این عملیات پیشرفت خوبی داشته است و دیروز از تیپ‌های مستقر در مرز شمال شرق هم بازدید شد و همه در آمادگی هستند.

وی گفت: به کوری چشم دشمنان، با تمام توان در مرزها مستقر هستیم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و نخواهد کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش هم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد حضور داشت به خبرنگاران گفت: پایش مرزها به طور مستمر در حال انجام است و بالگردها نیز در این منطقه مستقر هستند.

منبع: اطلاعات انلاین