دو هفته از زمانی که ژاوی هرناندس اعلام کرد که در پایان فصل از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کند، می‌گذرد و این تصمیم شوکه‌کننده مربی ۴۴ ساله روی تیم او تأثیر گذاشته و آنها از آن زمان تاکنون دو بازی خود (۱-۰ مقابل اوساسونا، ۳-۱ مقابل آلاوس) را برده‌اند. از زمان اعلام این خبر مشخص شد […]

- ژاوی نظرش را تغییر نمی‌دهد/ تصمیمم درست بود؛ زندگی من تغییر نکرده!

دو هفته از زمانی که ژاوی هرناندس اعلام کرد که در پایان فصل از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کند، می‌گذرد و این تصمیم شوکه‌کننده مربی ۴۴ ساله روی تیم او تأثیر گذاشته و آنها از آن زمان تاکنون دو بازی خود (۱-۰ مقابل اوساسونا، ۳-۱ مقابل آلاوس) را برده‌اند.

از زمان اعلام این خبر مشخص شد که ژاوی چقدر برای بازیکنانش اهمیت دارد، و گزارش‌ها حاکی از آن است که چندین نفر تلاش کردند او را متقاعد کنند که در سِمت سرمربیگری بارسلونا باقی بماند. اما همگی به در بسته خوردند زیرا او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی یکشنبه با گرانادا تأیید کرد که همچنان تصمیم به جدایی دارد.

ژاوی گفت: «فکر می‌کنم خیلی واضح گفتم، هیچ چیز نباید تغییر کند و تصمیمم درست بود. فکر می‌کنم باشگاه به این تغییر پویایی و این تغییر جهت نیاز داشت. من روی چیزی جز بازی امروز متمرکز نیستم، تصمیم مشخص است. زندگی من تغییر نکرده است. من رابطه دوستانه‌ای با دکو دارم، سعی می‌کنم هر طوری که می‌توانم کمک کنم حتی اگر فصل آینده اینجا نباشم. سعی می‌کنم با دادن نظرات گوناگون کمک کنم. انگیزه بیشتری دارم چون می‌دانم که زمان زیادی برایم در این باشگاه باقی نمانده.»

بارسلونا امیدوار است که در بازی با گرانادا بتواند به رکورد ۱۰۰ درصدی پیروزی‌هایش از زمان اعلام خبر جدایی ژاوی ادامه دهد و این بازی را نیز با پیروزی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی