به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که کشف اجساد نزدیک به ۱۰۰ شهید فلسطینی در محله‌های الرمال و تل الهوا در شهر غزه پس از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسراییلی از این مناطق که بیشتر این افراد به ضرب گلوله تک‌تیراندازان نازی اسراییلی به […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که کشف اجساد نزدیک به ۱۰۰ شهید فلسطینی در محله‌های الرمال و تل الهوا در شهر غزه پس از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسراییلی از این مناطق که بیشتر این افراد به ضرب گلوله تک‌تیراندازان نازی اسراییلی به شهادت رسیده بودند، نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی این رویکرد جنایتکارانه را با هدف نسل‌کشی ملت فلسطین و کوچاندن اجباری آنان از سرزمین خود در پیش گرفته است.

حماس عموم ملت‌ها و آزادگان جهان را به ادامه تحرکات خود و محکومیت جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی و نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان فراخواند.

این جنبش همچنین از دیوان دادگستری بین‌المللی خواست این جنایات را مستندسازی کرده و قطعنامه‌ای را برای توقف جنگ در غزه صادر کرده و تدابیر لازم را برای توقف جنایات وحشیانه و هولناک صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و بازخواست و محاکمه این رژیم سرکش و سران آن به خاطر ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین مقابل دیدگان جهانیان اتخاذ کند.

ساعاتی پیش از این، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم به نقل از یک افسر سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: نیروهای جنبش حماس موفق شده اند از لحاظ اطلاعاتی به صورت عمیق در اسراییل نفوذ کنند.

وی در ادامه افزود: نیروهای ویژه جنبش حماس اطلاعات مربوط به مواضع حساس و سری اسراییل را در اختیار دارند.

پیش از این عاموس هارییل تحلیلگر امور نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: حماس نه تنها در غزه شکست نخورده است بلکه با شکست بیگانه است. این مشکلی برای رییس جمهور آمریکا است که برای روز پس از جنگ برنامه ریزی می‌کند.

از سوی دیگر ایهود یاتوم مسؤول سابق سازمان شاباک رژیم صهیونیستی هم اذعان کرد: به حکم تجربه‌های من پیروزی بر حماس با زور نظامی بسیار سخت است.

وی بیان کرد: در ازای توافق تبادل اسیران باید هر بهایی که لازم است پرداخت شود.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز به نقل از آلون داویدی شهردار سدیروت اعلام کرد: ما خسته و درهم شکسته هستیم و نخست وزیر وعده می‌دهد و به آن عمل نمی‌کند.

منبع: مـهر