بازیکن جدید فولاد چطور در جام حذفی به میدان رفت؟
بازیکن جدید فولاد چطور در جام حذفی به میدان رفت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین دیدار خود در جام حذفی مغلوب تیم دسته اولی چادرملو اردکان شد تا در یک شگفتی، از این رقابت‌ها کنار برود تا همچنان زیر تیغ انتقاد رسانه‌ها و هوادارانش قرار بگیرد. در جریان بازی فولاد با چادرملو اما احسان پهلوان بازیکن جدید این تیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین دیدار خود در جام حذفی مغلوب تیم دسته اولی چادرملو اردکان شد تا در یک شگفتی، از این رقابت‌ها کنار برود تا همچنان زیر تیغ انتقاد رسانه‌ها و هوادارانش قرار بگیرد.

در جریان بازی فولاد با چادرملو اما احسان پهلوان بازیکن جدید این تیم در نیمه دوم به بازی آمد اما با اینکه نتوانست گره‌ای از مشکلات این تیم باز کند حالا تبدیل به دردسر جدیدی شده است.

پهلوان در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد پیوست و در حالی مقابل چادرملو به میدان رفت که برخی از بازیکنان سابق این تیم معتقدند بابت شکایت آنها از این باشگاه، پنجره فولاد بسته است و آنها نمی‌توانند از بازیکنان جدید خود بهره ببرند.

بازیکنانی نظیر سعید آقایی، مجید علیاری، فرشید اسماعیلی، مهدی شیری، احسان مرادیان و … بازیکنانی هستند که از فولاد خوزستان بابت مطالبات خود شکایت کرده‌اند و حکم کمیته انضباطی را هم در اختیار دارند اما از طرف دیگر باشگاه فولاد در این باره می‌گوید که کارت بازی احسان پهلوان صادر شده و او مشکلی برای همراهی این تیم در مسابقات ندارد!

باید دید وقتی بازیکنان سابق فولاد از این باشگاه شکایت کرده‌اند و بابت مطالبات خود پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بسته‌اند چطور کارت بازی پهلوان صادر شده است؟! این در حالی است که باشگاه فولاد چند روز پیش در بیانیه‌ای اعلام کرده بود مشکلی از بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد اما از طرف دیگر بازیکنان شاکی هنوز به پول خود نرسیده‌اند!

پایان پیام/





منبع: فارس