خودرو‌های وارداتی نه گارانتی دارد، نه خدمات پس از فروش! +جزئیات
خودرو‌های وارداتی نه گارانتی دارد، نه خدمات پس از فروش! +جزئیات

روزنامه ایران نوشت: در این حوزه دو مقوله مهم نهفته است؛ یک آنکه خودرو‌های وارداتی از نظر تکنولوژی به روزتر هستند و بعضاً نمایندگی شرکت‌های واردکننده خودرو، نمی‌توانند نسبت به رفع عیوب اقدام کنند و این احتمال وجود دارد که خودرو خارجی در صورت خرابی، مدت طولانی در نمایندگی بماند. مقوله دوم تعداد نمایندگی‌هاست.شرکت‌های تولیدکننده […]

- خودرو‌های وارداتی نه گارانتی دارد، نه خدمات پس از فروش! +جزئیات

روزنامه ایران نوشت: در این حوزه دو مقوله مهم نهفته است؛ یک آنکه خودرو‌های وارداتی از نظر تکنولوژی به روزتر هستند و بعضاً نمایندگی شرکت‌های واردکننده خودرو، نمی‌توانند نسبت به رفع عیوب اقدام کنند و این احتمال وجود دارد که خودرو خارجی در صورت خرابی، مدت طولانی در نمایندگی بماند. مقوله دوم تعداد نمایندگی‌هاست.
شرکت‌های تولیدکننده و مونتاژکننده خودرو وضعیت به مراتب بهتری در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خواهند داشت، اما برخی از شرکت‌های واردکننده خودرو در خیلی از شهر‌های کشور حتی یک نمایندگی هم برای ارائه خدمات گارانتی ندارند. بر این اساس اگر کسی خودرو این شرکت‌ها را خریداری کند برای دریافت خدمات باید کیلومتر‌ها حرکت کند یا با خودروبر خودرو خود را جابه‌جا کند تا بتواند خدمات مورد نیاز را دریافت کند.

منبع: اطلاعات انلاین