به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با تأکید بر اینکه مدت خدمتگزاری محدود است، فرصتی است که به‌سرعت می‌گذرد و خوشا به حال آنها که در این مسیر در خدمتگزاری به عموم مردم قدم برداشته‌اند، اظهار داشت: مردم و افکار عمومی منتظر هستند که طرح‌های […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با تأکید بر اینکه مدت خدمتگزاری محدود است، فرصتی است که به‌سرعت می‌گذرد و خوشا به حال آنها که در این مسیر در خدمتگزاری به عموم مردم قدم برداشته‌اند، اظهار داشت: مردم و افکار عمومی منتظر هستند که طرح‌های نیمه تمامی که به مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر می‌گردد، فعال شوند.

وی با تأکید بر ایجاد واحدهای جدید در لرستان در مدت‌زمان باقی‌مانده از فعالیت دولت، عنوان کرد: وضعیت لرستان به لحاظ اشتغال، یک وضعیت اضطراری است و این استان نیازمند کارهای فوری در حوزه اشتغال است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف استان حضور ندارد، این نیاز بوده که با همکاری و همراهی وزیر کار در هیئت دولت در این بخش ورود جدی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر لزوم اجرای مصوبات سفر دولت به لرستان، گفت: عملیاتی‌شدن این مصوبات می‌تواند برای لرستان اشتغال‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه انتظار این است که واحدهای جدید دیگری در لرستان احداث شود تا اشتغال پایدار را برای استان لرستان به همراه داشته باشد، افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های لرستان اختصاص پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه لرستان در وضعیت خاصی قرار دارد، گفت: ما سفر وزیر کار به لرستان را مکمل سفر اول رئیس‌جمهور به استان می‌دانیم، امیدواریم زمان‌بندی عملیاتی‌شدن مصوبات و پروژه‌های این سفر مشخص شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی، افزود: مردم و افکار عمومی منتظر نتایج سفر وزیر کار به لرستان هستند و آثار مصوبات سفر را در زندگی و معیشت مردم ببینیم.

منبع: مـهر