زیرنویس، گروه بین الملل: بعد از آن که کشورهای مختلف در خصوص تبعات حمله به رفح خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار دادند این رژیم بامداد امروز به صورت وحشیانه این شهر را بمباران کرد. تداوم بمباران بخش‌های مختلف نوار غزه شبکه الجزیره گزارش داد که حمله‌های وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار […]

زیرنویس، گروه بین الملل: بعد از آن که کشورهای مختلف در خصوص تبعات حمله به رفح خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار دادند این رژیم بامداد امروز به صورت وحشیانه این شهر را بمباران کرد.

تداوم بمباران بخش‌های مختلف نوار غزه

شبکه الجزیره گزارش داد که حمله‌های وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی بامداد و صبح امروز ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش، بمباران منازل مسکونی در منطقه البرکه واقع در جنوب دیرالبلح در مرکز نوار غزه چندین شهید و زخمی از میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشته است.

در همین راستا جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چند نوبت بخش‌های مختلف جنوب شهر خان یونس را واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

شب خونین در رفح / ‏۵۰‬ حمله هوایی علیه شهر رفح

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اوضاع در شهر رفح تنها طی یک ساعت طوری تغییر کرد که این منطقه تبدیل به میدان جنگ شد.

بر اساس گزارش‌های میدانی، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز بیش از ۵۰ حمله هوایی علیه رفح انجام داده اند.

شب خونین در جنوب نوار غزه/ بمباران رفح با سلاح‌های ممنوعه

منابع پزشکی تاکید کردند که تاکنون در جریان حمله‌های مذکور علیه ۱۴ خانه مسکونی و سه مسجد در رفح ۱۱۰ فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده اند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نیروهای امدادرسان هنوز نتوانسته اند خود را به برخی از خانه‌های ویران شده در رفح برسانند و افراد را از زیر آوار خارج کنند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که پیکرهای ده‌ها شهید فلسطینی در بخش‌های مختلف شهر رفح بعد از حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی پراکنده شده است.

استفاده از بمب‌های ممنوعه در جریان حمله به رفح

شبکه المیادین تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست در حمله‌های خود علیه شهر رفح از بمب‌های ممنوعه استفاده کرده اند.

مدیر بیمارستان کویت در رفح تصریح کرد: ما شاهد ثبت موارد متعددی از قطع اعضا در میان فلسطینی‌های زخمی شده در رفح در کنار تعداد زیادی از موارد ضربه مغزی و سوختگی هستیم.

وی افزود: اشغالگران صهیونیست از سلاح‌ها ممنوعه در بمباران رفح استفاده کرده اند.

الهمص تصریح کرد: ما شاهد آن هستیم که همچنان پیکرهای شهدای حمله‌های هوایی علیه شهر رفح به بیمارستان کویت در این منطقه منتقل می‌شوند اما مواد غذایی و دارو در این بیمارستان یافت نمی‌شود.

این در حالی است که نیروهای فلسطینی از پای ننشسته و به شدت با عناصر صهیونیست در شمال غرب رفح درگیر شدند.

دروغ پردازی‌های تل آویو برای توجیه بمباران مراکز غیرنظامی

از سوی دیگر دولت مستقر در نوار غزه تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی به اقدامات خود در زمینه ترور خبرنگاران فلسطینی ادامه می‌دهد.

در این گزارش آمده است: صهیونیست‌ها می‌کوشند با ساختن روایت‌های دروغین زمینه را برای ترور بیشتر خبرنگاران در نوار غزه مهیا کنند.

دولت نوار غزه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی روزنامه نگاران و خبرنگاران را به شهادت می‌رساند تا اتفاقاتی که در نوار غزه رخ می‌دهد به گوش جهانیان نرسد. این در حالی است که اشغالگران در خصوص مراکز درمانی و نیروهای امدادرسان و مسجدها دروغ پردازی می‌کنند تا هدف قرار دادن این منطقه‌ها را توجیه کنند.

شنیده شدن صدای چند انفجار در کرانه باختری

از سوی دیگر همزمان با تشدید حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یورش نظامیان صهیونیست به بخش‌های مختلف کرانه باختری شدت گرفته است.

المیادین گزارش داد که درگیری‌هایی میان اشغالگران صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه بیت امر واقع در شمال شهر الخلیل رخ داده است.

شب خونین در جنوب نوار غزه/ بمباران رفح با سلاح‌های ممنوعه

عناصر صهیونیست به منطقه قباطیه واقع در جنوب شهر جنین نیز یورش بردند. در جریان این حمله نیروهای مقاومت با عناصر صهیونیست درگیر شدند.

اردوگاه بلاطه واقع در نابلس نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و درگیری‌های مسلحانه میان این اشغالگران و نیروهای مقاومت بوده است. صدای وقوع چندین انفجار از این منطقه به گوش رسیده است.

عناصر رژیم صهیونیستی به منطقه الرام واقع در قدس اشغالی نیز یورش بردند. منطقه طمون واقع در جنوب طوباس نیز شاهد وقوع درگیری‌های شدید و چند انفجار بوده است.

این عناصر متجاوز مانع رسیدن نیروهای امدادرسان به روستای تل واقع در جنوب نابلس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

شهادت جوان فلسطینی بر اثر اصابت ۲۰ گلوله به پیکرش

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که یک جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط عناصر ارتش رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

بر اساس این گزارش، رامی راشد البطحه جوان ۳۵ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورود منطقه بتیر واقع در غرب بیت لحم به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دست کم ۲۰ گلوله به قسمت‌های مختلف پیکر شهید رامی البطحه اصابت کرده و وی بر اثر شدت جراحات به شهادت رسیده است.

در حال تکمیل

منبع: مـهر