کشتی فرنگی قهرمانی اروپا| حذف فرنگی‌کار ایرانی و صعود کایالپ و چنگیز به نیمه‌نهایی
کشتی فرنگی قهرمانی اروپا| حذف فرنگی‌کار ایرانی و صعود کایالپ و چنگیز به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی اروپا از امروز به میزبانی بخارست آغاز شده است. در وزن ۷۷ کیلوگرم علی ارسلان در دیدار اول مقابل حریفی از نروژ روی تشک رفت. فرنگی‌کار کشورمان که مدت‌هاست برای تیم ملی صربستان وارد رقابت شده امروز در اولین مبارزه خود مقابل خوان آک از نروژ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی اروپا از امروز به میزبانی بخارست آغاز شده است. در وزن ۷۷ کیلوگرم علی ارسلان در دیدار اول مقابل حریفی از نروژ روی تشک رفت.

فرنگی‌کار کشورمان که مدت‌هاست برای تیم ملی صربستان وارد رقابت شده امروز در اولین مبارزه خود مقابل خوان آک از نروژ ۸ بر صفر شکست خورد. باتوجه به شکست این کشتی‌گیر، ارسلان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که پیش از این اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور لوسونچی از مجارستان و علی چنگیز از ترکیه به عنوان مدعیان نام برده بود، در تیم مجارستان کشتی‌گیر دیگری در ترکیب قرار گرفت. 

علی چنگیز در این مسابقات موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد. وی در یک چهارم الکس کیسیدیس از سوئد را ۷ بر صفر شکست داد. 

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رضا کایالپ دارنده ۱۲ عنوان قهرمانی اروپا در مبارزه اول خود اسکار مارویک از نروژ را ۹ بر صفر شکست داد. وی در یک چهارم مقابل دیوید اواساپیان از ارمنستان قرار گرفت که توانست ۵ بر صفر پیروز و راهی نیمه‌نهایی شود. در این وزن جنو پتریاشویلی در ترکیب گرجستان قرار ندارد. 

در نیمه‌نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم یونس بشار از ترکیه با آنتونی کامنیاشیویچ از کرواسی روبه‌رو می‌شود. الکساندر گوتو از مولداوی هم حریف آمویان دارنده مدال طلای جهان و اروپا از ارمنستان خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس