به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار رفت به مصاف الهلال عربستان برود. این بازی به میزبانی ایران و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و شاگردان «ژوزه مورایس» به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا در دیدار […]

- ۲ بازیکن سپاهان به دنبال عبور از رکورد «ابراهیم توره» در آسیا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدار رفت به مصاف الهلال عربستان برود. این بازی به میزبانی ایران و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و شاگردان «ژوزه مورایس» به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا در دیدار برگشت که در ریاض برگزار می‌شود، کار آسان‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشند.

محمود کریمی پیشکسوت تیم سپاهان با به ثمر رساندن ۱۱ گل، بهترین گلزن زردپوشان در مسابقات آسیایی به شمار می‌رود و پس از او سید مهدی سیدصالحی با ۱۰ گل زده قرار دارد. در بین بازیکنان فعلی تیم سپاهان، شهریار مغانلو و رامین رضائیان هر کدام تاکنون ۴ گل برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده‌اند و این شانس را دارند تا با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر به رکورد «ابراهیم توره» مهاجم اسبق سپاهان با ۶ گل زده در این مسابقات برسند.

در بین بازیکنان اسبق سپاهان، احمد جمشیدیان و «برونو سزار» هم در کارنامه خود ۵ گل برای سپاهان در آسیا به ثمر رسانده اند.

منبع: ایسـنا