در روزهای برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا حواشی و سوالات بسیاری درباره تعداد و چگونگی انتخاب افراد برای اعزام به قطر مطرح شد. حسین انتظامی، دبیر سابق کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات معتقد است اگر مسافران قطر با ضوابط حرفه‌ای گزینش می‌شدند، رسوایی جیمی جامپ اتفاق نمی‌افتاد. معاون وزیر پیشین فرهنگ ادامه داد: […]

- اگر مسافران قطر با ضابطه انتخاب می‌شدند، رسوایی جیمی جامپ اتفاق نمی‌افتاد/ فدراسیون فوتبال درباره هزینه از بیت‌المال شفاف‌سازی کند

در روزهای برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا حواشی و سوالات بسیاری درباره تعداد و چگونگی انتخاب افراد برای اعزام به قطر مطرح شد.

حسین انتظامی، دبیر سابق کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات معتقد است اگر مسافران قطر با ضوابط حرفه‌ای گزینش می‌شدند، رسوایی جیمی جامپ اتفاق نمی‌افتاد.

معاون وزیر پیشین فرهنگ ادامه داد: از فدراسیون فوتبال انتظار می‌رود باور عملی خود به شفافیت را نشان دهد و اسامی همه کسانی را که خرج آنان به عنوان تیم، همراه، خبرنگار، دادزن و یا هر عنوان دیگری متقبل شده به تفکیک هزینه اعلام کند. این هزینه‌ها از محل منابع عمومی (و در نگاه اعتقادی: بیت‌المال) صورت می‌گیرد و افکار عمومی حق دارد از آن مطلع باشد.

متن کامل را این‌جا بخوانید: تقاضای شفافیت

منبع: خبـر ورزشی