عارف غلامی که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی استقلال به شمار می‌رفت، در ابتدای فصل از قرارداد با یک تیم خارجی خبر داد و به صورت موازی مذاکراتی را با باشگاه استقلال هم داشت که از نظر مالی به توافق نرسید و مشخص شد که قرارداد او با تیم  خارجی هم صد در صد […]

- سرنوشت تلخ گران‌ترین بازیکن فصل گذشته استقلال

عارف غلامی که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی استقلال به شمار می‌رفت، در ابتدای فصل از قرارداد با یک تیم خارجی خبر داد و به صورت موازی مذاکراتی را با باشگاه استقلال هم داشت که از نظر مالی به توافق نرسید و مشخص شد که قرارداد او با تیم  خارجی هم صد در صد نیست و در نهایت در دور رفت بازی‌ها بیرون ماند. این بازیکن جوان امیدوار بود، در تعطیلات زمستانی به ترکیب آبی‌ها اضافه شود اما خرید جواد نکونام در خط دفاع رافائل سیلوا بود و این بدین معنی نیست که عارف غلامی راهی برای بازگشت به اردوی آبی‌ها ندارد و برای ادامه فوتبال باید تیم جدیدی را انتخاب کند. به خصوص که جواد نکونام شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد با جذب میلاد فخرالدینی و بازگرداندن زبیر نیک نفس پرونده خرید آبی‌ها در تعطیلات زمستانی بسته می‌شود و حتی بازیکنانی چون فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و محمد حسین اسلامی که در لیست خرید آبی‌ها بودند، شانسی برای عقد قرارداد با استقلال ندارند.

عارف غلامی در حالی نیم فصل بیرون ماند و این ممکن است به یک فصل بیانجامد که جدا از اینکه فصل گذشته یکی از خوب‌های استقلال بود، یکی از جوان ترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌رود و این فصل می‌توانست با ارایه بازی‌های خوب خود برای استقلال به اردوی تیم ملی هم دعوت شود. به خصوص با ضعف‌هایی که خط دفاعی تیم ملی دارد و از سویی مرتضی پورعلی گنجی یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها با مصدومیت مواجه شد.

منبع: خبـر ورزشی