پشت پرده اعزام یک لشکر به قطر/ این دو مجری به جان مربی تیم ملی افتادند!
پشت پرده اعزام یک لشکر به قطر/ این دو مجری به جان مربی تیم ملی افتادند!

علی اکبر طاهری درباره عملکرد فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم ملی برآیند «اِلمان» ها و فاکتورهای درون فوتبال ماست. شما نمی توانید تیم ملی را از لیگ جدا کنید. همه ما مقصر را یک نفر می دانیم. بازیکنان ما در لیگ با هر سوتی می ریزند سر داور. […]

- پشت پرده اعزام یک لشکر به قطر/ این دو مجری به جان مربی تیم ملی افتادند!

علی اکبر طاهری درباره عملکرد فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم ملی برآیند «اِلمان» ها و فاکتورهای درون فوتبال ماست. شما نمی توانید تیم ملی را از لیگ جدا کنید. همه ما مقصر را یک نفر می دانیم. بازیکنان ما در لیگ با هر سوتی می ریزند سر داور. باشگاههای ما چقدر اشراف دارند بر کار بازیکنان؟ باشگاههای صنعتی اصلا برایشان مهم نیست پول از کجا می آید و کجا می رود؟ ما از حرفه ای بودن دوریم. اگر اینها را جمع کنید متوجه می شوید که باید قهرمان شویم یا نه.

وی افزود: ما باید زیرساخت هایمان را درست کنیم. عملکرد تیم ملی بد نبود. اگر از این نفرات بهتر داشتیم حتما آقای قلعه نویی انتخاب می کرد. از الان باید برای دو سال دیگر برنامه ریزی کنیم. بچه ها و کادر فنی زحمت کشیدند. 

طاهری گفت: آن زمان که ژاپن بردند چقدر تمجید کردیم. تا می بازیم از صد می رویم به صفر. نباید اینگونه باشد. آقای قلعه نویی نبود و فرد دیگری بود قهرمان می شدیم؟ اگر کسی دلش به حال فوتبال می سوزد باید سراغ اصل و ریشه مشکلات برود.

وی درباره حضور پر تعداد مدیران و روسای هیات ها در قطر گفت: اگر رییس فدراسیون نیاز دارد باید ببرد که رای بگیرند. اگر نیاز من و شما است که نه. افرادی که رفتند یک برگه کاغذ دستاوردهای خود را بنویسند. چرا از اینها گزارش نمی خواهد؟ کی روشی که آنقدر برایش به به کردند چکار کرد؟ بعد هم گفت اینجا باغ وحش است. روسای هیات ها که آمدند چکاره بودند؟ چند تا از اعضای مجمع این روئسای هیات ها هستند. اینها می خواهند سرنوشت فوتبال مملکت را مشخص کنند. آقایان برای ماندن در راس فدراسیون به این اعزام ها نیاز دارند. دو مجری در تلویزیون می افتند به جان کمک مربی تیم ملی و بحث اصلی را کاری ندارند و این همان مباحث انحرافی است.

وی درباره ماندگاری قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی به «اطلاعات آنلاین» گفت: ما چرا نیروهای خود را از بین می بریم؟ باید به او بگوییم مشکل کجاست و بیا ما مشکلت را حل کنیم. یکبار این را پرسیده ایم. اینجا بحث فنی است. بنده رفته بودم برزیل و یکی از مدیران آنها پرسیدم خوب است که این همه بازیکن دارید. گفت مشکل ما مربی است نه بازیکن. گفت وقتی می خواهیم وارد یک تورنمنت شویم می گوییم باید این سبک را پیاده کنیم و الان کدام مربی می تواند این سبک را پیاده کند. ما چنین نشست هایی را داشته ایم؟

طاهری درباره پرسپولیس گفت: اوضاع بسیار اسف بار است. امیدوارم تصمیم درستی بگیرند.این هواداران امیدوارند درست شود. تا دیر نشده باید فکری کنند.حیف است. زحمات زیادی کشیده شده تا این تیم حساب هایش درست شود. در این فصل بعید می دانم سهمیه بگیرد. باشگاه هر لحظه به مرز انفجار نزدیک می شود.

منبع: اطلاعات انلاین