با ورود کاپیتان‌ها به تمرینات استقلال و رسیدن مارشاریپوف به تهران حالا استقلال سر و شکل کامل‌تری نسبت به قبل پیدا کرده است. این تیم که در روزهای گذشته و هفته‌های پیش مشغول تمرینات بدنسازی و انجام دیدارهای دوستانه بود حالا می‌تواند با شکل و شمایلی کامل خودش را آماده بازی جمعه این هفته مقابل […]

- استقلال هر روز کامل‌تر و آماده‌تر برای شروع دوباره لیگ برتر

با ورود کاپیتان‌ها به تمرینات استقلال و رسیدن مارشاریپوف به تهران حالا استقلال سر و شکل کامل‌تری نسبت به قبل پیدا کرده است.

این تیم که در روزهای گذشته و هفته‌های پیش مشغول تمرینات بدنسازی و انجام دیدارهای دوستانه بود حالا می‌تواند با شکل و شمایلی کامل خودش را آماده بازی جمعه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان کند.

گرچه در این مدت جواد نکونام حرص و جوش‌های زیادی برای جذب بازیکن خورد اما در نهایت توانست یک مدافع برزیلی و یک مهاجم ازبکستانی را به جمع نفرات تیمش اضافه کند. گرچه هنوز هم می‌گویند قرار است استقلال بازیکن بگیرد.

تا تاریخ هفتم اسفند ماه که قرار است پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل زمستانی بسته شود استقلالی‌ها فرصت دارند باز هم یارگیری کنند و نفرات تیم خودشان را تکمیل‌تر از قبل مهیای بازگشت به دور برگشت لیگ برتر بیست و سوم و البته جام حذفی کنند.

قطعاً تیم استقلال در چنین شرایطی و در حالی که فیفا نیز رسماً اعلام کرده پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شده، می تواند بدون هیچ دغدغه‌ای کارت بازی بازیکنان تازه واردش را گرفته و آنها را آماده حضور در دور برگشت مسابقات لیگ برتر کند.

همچنین باید دید وضعیت مدیریت باشگاه و ارتباطش با کادر فنی به ویژه جواد نکونام به چه ترتیب پیش خواهد رفت. چرا که تا اینجا نه آنقدر بازیکن کم گرفته شده نه آنقدر زیاد که بگوییم نکونام راضی است.

فارغ از همه این اختلاف نظرها آنچه هواداران استقلال از این دو نفر انتظار دارند چیزی جز قهرمانی نیست و شاید آنها خیلی زود مسائل مربوط به اختلاف نظر بین خطیر و نکونام را فراموش کنند اما قهرمان نشدن را تا ابد به یاد خواهند داشت.

منبع: خبـر ورزشی