در روزهایی که پرسپولیس درگیری شدیدی در بحث مالی داشته، همواره مدیران پرسپولیس حسرت در اختیار گرفتن پاداش‌های آسیایی خود را داشته‌اند. پرسپولیس در سالهای اخیر (به جز یک سالی که به علت مجوز حرفه‌ای از آسیا کنار گذاشته شد) همواره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و دو بار به فینال صعود کرده است. با این […]

- مشکل بزرگ پرسپولیس برای نقد کردن طلب سه و نیم میلیون دلاری

در روزهایی که پرسپولیس درگیری شدیدی در بحث مالی داشته، همواره مدیران پرسپولیس حسرت در اختیار گرفتن پاداش‌های آسیایی خود را داشته‌اند.

پرسپولیس در سالهای اخیر (به جز یک سالی که به علت مجوز حرفه‌ای از آسیا کنار گذاشته شد) همواره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و دو بار به فینال صعود کرده است. با این حال اما پرسپولیس در دریافت پاداش‌های نتایج درخشانش ناکام بوده است.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص توضیح داد: ما همه راه‌هایی که منتج به این شود که آزادسازی این پول را داشته باشیم موفق نشدیم. معاون اول رییس جمهور، وزارت ورزش، سازمان خصوصی‌سازی و رییس کل بانک مرکزی محبت کردند و همه این راه‌ها را رفته‌ایم و هنوز نتیجه‌ای نداده است. ضمن اینکه یک وکیل عمومی خارج از کشور گرفتم. این پول سه میلیون و ششصد هزار دلار است.

او در مورد اینکه اگر قرار باشد از پرسپولیس برود چقدر بدهی باقی می‌گذارد گفت: این‌ها را باید از مالی بپرسید.

بیشتر بخوانید: درویش: از روزی که آمدم بدهی ۵۰۰ میلیاردی تسویه کرده‌ام/ هنوز ۴۰، ۵۰ پرونده باز داریم/ ۷۰ میلیارد به رادوشویچ پرداخت کردیم اما…

منبع: خبـر ورزشی