روز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما و به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد. هدف از برگزاری هرساله این همایش، معرفی شرکت‌های برتر انتخاب شده بر اساس رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ است. شاخص IMI-۱۰۰ در حقیقت از کمیت‌های اقتصادی شرکت‌ها گرفته می‌شود. […]

روز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما و به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد. هدف از برگزاری هرساله این همایش، معرفی شرکت‌های برتر انتخاب شده بر اساس رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ است. شاخص IMI-۱۰۰ در حقیقت از کمیت‌های اقتصادی شرکت‌ها گرفته می‌شود. اطلاعاتی که از صورت‌های مالی اخذ می‌شود، در مقایسه با اطلاعات دیگر مستندتر است چرا که حسابرسی شده و به خاطر کمی بودن شاخص‌ها، هیچ‌گونه داوری و قضاوتی در این ارزیابی صورت نمی‌گیرد و رتبه‌بندی توسط نرم‌افزار صورت می‌گیرد.

تیپاکس، رتبه نخست نظر رشد سریع را دریافت کرد

حضور ۸,۰۰۰ نفر نیروی انســـانی، بیش از ۳,۵۰۰ حامل ســـبک و ســـنگین و ۱۰۵۲ نمایندگی در سراســـر کشور، خدمات‌رسانی به بیش از ۹ میلیون مشتری و حتی نوآوری‌هایی نظیر ارائه خدمـت ارسال بسته به ‌صورت پـلاک بــه پـلاک در تــــمــــامـــــی سرویس‌های تـیپــاکس و هوشـمندی در ارائه سرویس‌های مـختلف سبب شد تا تیپاکس بتواند برای دومین سال متوالی، به‌عنوان برترین شرکت کشور از نظر رشد سریع انتخاب شود.

این‌ موضوع که تکنولوژی و خدمات آنلاین روز به روز درحال گسترش است، می‌تواند زمینه‌ساز رشد بیشتر شرکت‌های خدماتی شده و قطعا تیپاکس نیز می‌تواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

منبع: خبـرآنلاین