به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدمحمد شروین اسبقیان درباره تغییرات در اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: در باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس که هزینه‌های زیادی دارند، لازم است که این هزینه‌ها تامین شود. بخشی از آن با تدابیر هیات مدیره و مدیران عاملی که حضور پیدا می‌کنند، باید تامین شود و […]

- توضیحات معاون وزیر ورزش درباره تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و اختلافات در استقلال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدمحمد شروین اسبقیان درباره تغییرات در اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: در باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس که هزینه‌های زیادی دارند، لازم است که این هزینه‌ها تامین شود. بخشی از آن با تدابیر هیات مدیره و مدیران عاملی که حضور پیدا می‌کنند، باید تامین شود و تدابیر لازم را اتخاذ کنند. ما هم در وزارت ورزش حامی هستیم و نظارت هم می‌کنیم که مسائل شان حل و فصل شود.

وی ادامه داد: ۲ عضو هیئت مدیره باشگاه هم استعفا داده بودند و با جدایی خبیری و حدادی موافقت و سیدحسن طباطبایی (رئیس فدراسیون کاراته) جایگزین خبیری شد و باید از فدراسیون کاراته جابجا شود. ابراهیم شکوری هم به عنوان عضو دیگر هیئت مدیره حضور خواهد داشت. امیدواریم با تلاش و تصمیم‌های خوب و نظارت وزارت ورزش باشگاه پرسپولیس به آرامش خوبی برسد.

اسبقیان درخصوص اینکه شکوری سابقه خوبی در پرسپولیس نداشته و آیا حضور دوباره او در این باشگاه با مطالعه انجام شده است؟ گفت: قطعاً این اتفاق با مطالعه بوده است. شکوری سال‌ها در فوتبال و پرسپولیس حضور داشته است. اگر موردی هم بوده، وزارت ورزش نظارتش را دارد و هرجا احساس کند مشکلی پیش می‌آید، قطعاً ورود می‌کند.

معاون وزیر ورزش در مورد وضعیت درویش و مدیریت پرسپولیس گفت: هیئت مدیره‌ای که مستقر می‌شود در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نفراتی مانند طاهری برای مدیریت پرسپولیس با وزیر ورزش جلسه داشته‌اند، گفت: من به عنوان معاون قهرمانی الان از شما می‌شنوم و چنین جلساتی نداشتیم. تصمیم گیری در مورد باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه توسط هیات مدیره انجام می‌شود.

معاون وزیر ورزش در مورد مشکل مالیاتی استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص بحث شد. بخشی از این مالیات‌ها را پیگیری کرده اند و کم شده است و دلبری عضو هیات مدیره در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

اسبقیان در مورد اینکه بخشی از منابع سرخابی‌ها در AFC بلوکه شده و اقدام شما در این خصوص چیست؟ گفت: این یک حرکت ناجوانمردانه از سوی استکبار جهانی است. ورزش که سیاسی نیست. یک باشگاهی به نام پرسپولیس مقامی کسب می‌کند و بچه‌ها زحمت می‌کشند، اما پاداش‌های آن‌ها در اوج ناجوانمردی بلوکه می‌شود. ما دنبال می‌کنیم و باید دنیا این را بداند که کشور ما مظلومانه مورد تهاجم اسکتبار جهانی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره اختلاف نظر بین نکونام و مدیرعامل استقلال گفت: استقلال هم مانند پرسپولیس برای وزارت ورزش مهم است. طبیعی است که جلسات این باشگاه را هم خواهیم داشت و اگر مواردی وجود داشته باشد که نظارت و ورود کنیم، قطعاً انجام می‌شود. فعلاً تاریخی برای این جلسه اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا