داستان امید حامدی‌فر و استقلال همچنان ادامه دارد. بازیکنی که تابستان امسال در فهرست مازاد استقلال قرار داشت اما در آخرین لحظات او را نگه داشتند و قراردادی یک میلیارد تومانی با این بازیکن منعقد کردند! قرار شد در نیم فصل قضیه حل و فصل شود و رقم پرداختی به امید با متمم قرارداد افزایش […]

- مشکل قرارداد یک میلیاردی بازیکن استقلال حل نشد!

داستان امید حامدی‌فر و استقلال همچنان ادامه دارد. بازیکنی که تابستان امسال در فهرست مازاد استقلال قرار داشت اما در آخرین لحظات او را نگه داشتند و قراردادی یک میلیارد تومانی با این بازیکن منعقد کردند!

قرار شد در نیم فصل قضیه حل و فصل شود و رقم پرداختی به امید با متمم قرارداد افزایش پیدا کند اما چنین اتفاقی رخ نداد و حالا این بازیکن به شدت عصبانی است؛ چون از نظر سازمان لیگ، قراردادش فقط یک میلیارد تومان ارزش دارد و استقلال می‌تواند هیچ پول اضافه ای به او نپردازد.

پیگیری‌های حامدی‌فر هنوز جواب نداده و او یا باید از استقلال برود یا اینکه با همین رقم کار را ادامه بدهد. امید به تعدادی از بازیکنان استقلال گفته است فقط به خاطر احترام گذاشتن به جواد نکونام و حرمتی که برای سرمربی استقلال قائل است در تمرینات حاضر می‌شود و اگر هر مسئله دیگری غیر از این بود قطعاً تصمیم دیگری می‌گرفت.

منبع: خبـر ورزشی