مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد فخرالدینی در حالی صورت گرفته است که این بازیکن به این سبب که در گذشته در استقلال بازی می کرده قلبا دوست دارد دوباره آبی پوش شود و از سویی تیم پرسپولیس در جناح راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف را دارد.  در چنین شرایطی  مقصود تیم […]

- پشت پرده جالب مذاکره پرسپولیس با گزینه استقلال/ فخرالدینی یاغی می‌شود؟

مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد فخرالدینی در حالی صورت گرفته است که این بازیکن به این سبب که در گذشته در استقلال بازی می کرده قلبا دوست دارد دوباره آبی پوش شود و از سویی تیم پرسپولیس در جناح راست خط دفاعی دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف را دارد. 

در چنین شرایطی  مقصود تیم پرسپولیس از مذاکره با میلاد فخرالدینی چیست؟ آیا نیت پرسپولیس از های جک دوم جلوگیری از تقویت تیم استقلال است؟ 

استقلال پیش از این در پی جذب اوستون اورونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان بود اما در آخرین لحظه باشگاه پرسپولیس این بازیکن را جذب کرد.

خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که وحدت هنانوف مورد توجه یک باشگاه کره ای قرار گرفته و باشگاه کره ای برای جذب این بازیکن پیشنهاد مالی خوبی به باشگاه پرسپولیس داده است. به همین بهانه باشگاه پرسپولیس دوست دارد، وحدت هنانوف را برای حضور در تیم کره ای آزاد کند و در عوض میلاد فخرالدینی را بخدمت بگیرد تا با دانیال اسماعیلی فر در جناح راست خط دفاعی تیم پرسپولیس رقابت کند.

استقلال هم در تلاش است میلاد فخرالدینی را به عنوان جانشین کوین یامگا بخدمت بگیرد تا با صالح حردانی برای بازی در این پست رقابت کند.

منبع: خبـر ورزشی