در اولین شب از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال‌مادرید و منچسترسیتی در آلمان و دانمارک پیروز شدند. رئال‌مادرید که در ورزشگاه ردبول آرنا مهمان لایپزیش بود در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه ۱-۰ ببرد. تنها گل کهکشانی‌ها را در این دیدار براهیم دیاس با حرکت انفرادی و […]

در اولین شب از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال‌مادرید و منچسترسیتی در آلمان و دانمارک پیروز شدند.

رئال‌مادرید که در ورزشگاه ردبول آرنا مهمان لایپزیش بود در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه ۱-۰ ببرد. تنها گل کهکشانی‌ها را در این دیدار براهیم دیاس با حرکت انفرادی و شوت پای چپ تماشایی در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند.

رئال و سیتی نیمی از راه صعود را رفتند؛ لایپزیش و کپنهاگن فتح شدند/ نقش اول برد کهکشانی‌ها هم یک سیتزن بود

در ورزشگاه پارکن، کپنهاگن میزبان منچسترسیتی بود و در نهایت مقابل قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳-۱ مغلوب شد. کوین دی‌بروینه در دقیقه ۱۰ گل نخست را زد و گل‌های دوم و سوم در آخرین لحظات نیمه‌های اول و دوم به ثمر رسیدند. گل دوم را برنابردو سیلوا دقیقه ۱+۴۵ ثبت کرد و سومین گل هم توسط فیل فودن در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رسید. مگنوس ماتسون در دقیقه ۳۴ تنها گل میزبان را زد.

رئال و سیتی نیمی از راه صعود را رفتند؛ لایپزیش و کپنهاگن فتح شدند/ نقش اول برد کهکشانی‌ها هم یک سیتزن بود

منبع: خبـر ورزشی