کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک از ۱۵ تبعه در اندیمشک
کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک از ۱۵ تبعه در اندیمشک

مهر نوشت: سرهنگ علیرضا میررضایی اظهار کرد: باهدف ایجاد امنیت پایدار و تشدید کارهای پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آلوده اندیمشک، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد. وی افزود: مأموران انتظامی فرماندهی اندیمشک موفق به شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ شدند که در بازرسی از […]

- کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک از ۱۵ تبعه در اندیمشک

مهر نوشت: سرهنگ علیرضا میررضایی اظهار کرد: باهدف ایجاد امنیت پایدار و تشدید کارهای پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آلوده اندیمشک، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: مأموران انتظامی فرماندهی اندیمشک موفق به شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ شدند که در بازرسی از منزل او به میزان سه کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ میررضایی با اشاره به اینکه ۱۵ تبعه غیرمجاز در شهرستان اندیمشک جمع‌آوری شد، ادامه داد: مأموران در اقدامی دیگر سه فقره سرقت و چندین رأس احشام سبک را در کوه‌های سخت گذر کشف و آنها را به مالباختگان مسترد کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: همچنین ۱۰ دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و چهار متهم دارای حکم جلب دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: اطلاعات انلاین