به گزارش زیرنویس، علی سامره حدود یک ماه پیش از سمتش استعفا کرد و در مصاحبه ای اعلام کرد که در هرپستی به جز سرپرستی حاضر است به کارش در باشگا استقلال ادامه بدهد. در این بین حتی اصرار مدیران استقلال هم برای بازگشت او کافی نبوده و سامره اعلام کرده است هرگز به عنوان […]

به گزارش زیرنویس، علی سامره حدود یک ماه پیش از سمتش استعفا کرد و در مصاحبه ای اعلام کرد که در هرپستی به جز سرپرستی حاضر است به کارش در باشگا استقلال ادامه بدهد.

در این بین حتی اصرار مدیران استقلال هم برای بازگشت او کافی نبوده و سامره اعلام کرده است هرگز به عنوان سرپرست به این تیم برنخواهد گشت.

سرپرست بالاترین مقام در یک تیم فوتبال است و به عنوان مدیر تیم شناحته می شود، طبق چارت سازمانی کلیه امور تیم به جز مسائل فنی باید با نظر سرپرست باشد اما در اتفاقی عجیب برخی از افراد نزدیک به جواد نکونام کارهایی انجام می دادند که باعث دلخوری علی سامره شده بود.

به جز این افرادی که در تمرینات استقلال حضور دائمی دارند، برخی از امور تیم را با سامره هماهنگ نمی کردند که این موضوع در نهایت باعث استعفای او شد.

جالب است که بدانید مدیران استقلال قصد داشتند یکی از سرپرست های قدیمی این تیم را در این سمت منصوب کنند اما این فرد هم وقتی از شرایط تیم مطلع شد، راضی نشد تا با باشگاه همکاری کند.

منبع خبر: رکنـا