بارسلونا تا اینجای کار فصل سختی داشت اما یکی از نقاط درخشان تیم وجود ژوائو کانسلو بود. این بازیکن ۲۹ ساله تابستان گذشته با قراردادی قرضی یک فصلی از منچسترسیتی به این تیم پیوست و علیرغم اینکه مرتباً دور از پست طبیعی خود به عنوان مدافع راست بازی می‌کرد، تا حد زیادی تاثیرگذار بود. بارسلونا […]

- منچسترسیتی اجازه خروج این بازیکن را صادر کرد/ بارسلونا به هدفش نزدیک‌تر شد

بارسلونا تا اینجای کار فصل سختی داشت اما یکی از نقاط درخشان تیم وجود ژوائو کانسلو بود. این بازیکن ۲۹ ساله تابستان گذشته با قراردادی قرضی یک فصلی از منچسترسیتی به این تیم پیوست و علیرغم اینکه مرتباً دور از پست طبیعی خود به عنوان مدافع راست بازی می‌کرد، تا حد زیادی تاثیرگذار بود.

بارسلونا امیدوار است در تابستان امسال دوباره بتواند کانسلو را به خدمت بگیرد. این کار به دلیل مشکلات مالی مداوم آنها آسان نخواهد بود اما هنوز هم این امید وجود دارد که بتوان با من‌سیتی به توافق رسید. به گزارش موندو دپورتیوو، من‌سیتی قصد ندارد کانسلو را نگه دارد و آنها مجددا در مورد خروج او مذاکره خواهند کرد، چه با بارسلونا و چه با باشگاهی دیگر.

بارسلونا امیدوار است که بتواند در رقابت برای جذب کانسلو پیروز شود. مزیت بارسلونا به عقیده خودشان این است که بازیکن کاملا موافق ماندن در این تیم است. با این حال، آنها هنوز باید پول جمع کنند تا او را به طور دائم بخرند، و با توجه به مشکلات فزاینده باشگاه اقدام به این کار کمی سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی