حمید اندرزچمنی، مشاور عالی و رئیس ارتباطات رسانه‌ای داخلی، خارجی شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز با اعلام این خبر افزود: این تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی هولوروید خدمات خود را از طریق نرم‌افزار قابل نصب بر تمامی گوشی‌های اندروید موجود در دست مردم بویژه جوانان دختر و پسر با فرمان صوتی فارسی از طریق […]

حمید اندرزچمنی، مشاور عالی و رئیس ارتباطات رسانه‌ای داخلی، خارجی شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز با اعلام این خبر افزود: این تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی هولوروید خدمات خود را از طریق نرم‌افزار قابل نصب بر تمامی گوشی‌های اندروید موجود در دست مردم بویژه جوانان دختر و پسر با فرمان صوتی فارسی از طریق هندزفری ارائه می‌نماید.

وی درخصوص نقش این تکنولوژی در پیشگیری و کاهش سرقت گوشی‌ های در دست مردم اعلام داشت:

این تکنولوژی با خدمات هوشمندانه خود به کمک مردم و پلیس آمده تا با گرفتن گوشی از دست مردم در محیط‌های شهری و شلوغ  و گذاشتن آن در داخل کیف یا جیب و جاهای مطمئن از وقوع سرقت گوشی‌ها که از فراوانی بالایی هم برخوردار است پیشگیری نمایند.

نکته قابل تعمق و تامل اینکه با استفاده از این تکنولوژی مردم احساس امنیت بیشتری نسبت به حفظ اطلاعات شخصی خود در داخل گوشی‌ها می‌نمایند. امیدواریم و انتظار داریم که پلیس از این دستاورد علمی نخبگان شرکت ما حمایت‌های اجتماعی ویژه خود را جهت بهره‌برداری عمومی داشته باشد.

مشاور عالی و رئیس ارتباطات رسانه‌ای داخلی، خارجی شرکت دانش بنیان شینا سورن افراز اظهار داشت:

مردم با این دستاورد بزرگ محققان ما با خیالی آسوده می‌توانند گوشی تلفن همراه خود را در کیف یا جیب گذاشته و در فاز اول سه خدمات مورد نیاز خویش را که شامل، تماس با افراد مورد درخواست، امکان چت کردن در محیط ورود، پیام رسان‌ها و ارسال برای مخاطب مورد نظر، درخواست موزیک مورد علاقه برای پخش می‌باشد بدون دسترسی به گوشی از طریق فرمان صوتی دریافت نمایند.

چمنی در پایان به چند اصل مهم و متفاوت درخصوص هوش مصنوعی هولوروید در مقایسه با دیگر تکنولوژی‌ها اشاره داشت و افزود:

هوش مصنوعی ما مسلط به چند زبان بین‌المللی دنیاست، این هوش تمامی خدمات خود را بر بستر آفلاین به کاربران ارائه می‌نماید و بخاطر همین فناوری مختص خود کاملاً با تکنولوژی‌های مشابه متفاوت است. بنابراین هوش مصنوعی هولوروید ما و کلیه خدماتش از امنیت فوق‌العاده بالایی برخودار و ایمن هستند و امکان دسترسی به اطلاعات آن تقریباً غیرممکن است.

امیدواریم و انتظار داریم که پلیس از این دستاورد علمی نخبگان کشور  حمایت‌های اجتماعی ویژه جهت بهره‌برداری عمومی بنماید.

منبع خبر: رکنـا