یکی از مشکلات پرسپولیس در نیم فصل اول که باعث نتایج پرنوسان و سینوسی این تیم شد، مصدومیت ستاره های این تیم بود. پورعلی گنجی و سلمانی که تا پایان فصل نمی توانند برای پرسپولیس به میدان بروند و وحید امیری هم مدت ها دور از میادین بود. در ابتدا تصور می شد که مصدومیت […]

- دلخوشی پرسپولیسی ها در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر

یکی از مشکلات پرسپولیس در نیم فصل اول که باعث نتایج پرنوسان و سینوسی این تیم شد، مصدومیت ستاره های این تیم بود. پورعلی گنجی و سلمانی که تا پایان فصل نمی توانند برای پرسپولیس به میدان بروند و وحید امیری هم مدت ها دور از میادین بود. در ابتدا تصور می شد که مصدومیت امیری که در بازی رفت مقابل النصر اتفاق افتاد، مسئله مهمی نیست و با چند هفته استراحت حل خواهد شد. با این حال عجله کادرفنی پرسپولیس برای استفاده از وحید و نیاز پرسپولیس به حضور این بازیکن باعث تشدید مصدومیت آچار فرانسه پرسپولیسی ها شد. حالا چند روزی است که امیری با رفع کامل مصدومیتش آماده بازگشت به میادین است و با انگیزه بالا در تمرینات شرکت می کند.

بعید است اوسمار ریسک کند و از وحید در بازی فردا مقابل آلومینیوم به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند، ولی این بازیکن شرایط بازی کردن را پیدا کرده و می تواند برای چند دقیقه هم شده به میدان برود. بدون شک آماده شدن وحید امیری بهترین خبر برای هواداران و کادرفنی پرسپولیس است که می توانند در بازی های مهم نیم فصل دوم از این بازیکن استفاده کنند.

منبع: خبـر ورزشی