بعد از جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جذب یک هافبک مطمئن بود. گزینه اول پرسپولیس محمد خدابنده لو بود که خود این بازیکن هم علاقه زیادی برای پیوستن به پرسپولیس داشت. با این حال مخالفت باشگاه مس و محرم نویدکیا باعث شد این انتقال انجام نشود. گزینه بعدی سرخ پوشان علیرضا […]

- گزینه های پرسپولیس یکی بعد از دیگری منتفی می شوند؛ طلسم همچنان پابرجاست!

بعد از جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جذب یک هافبک مطمئن بود. گزینه اول پرسپولیس محمد خدابنده لو بود که خود این بازیکن هم علاقه زیادی برای پیوستن به پرسپولیس داشت. با این حال مخالفت باشگاه مس و محرم نویدکیا باعث شد این انتقال انجام نشود.

گزینه بعدی سرخ پوشان علیرضا علیزاده هافبک گل گهر بود که پرسپولیس برای جذب این بازیکن نامه رسمی ارسال کرد. با این حال باشگاه گل گهر همان ابتدا به صورت قاطع مخالفت خود را با جدایی علیزاده اعلام کرد تا پیوستن این بازیکن به پرسپولیس هم منتفی شود.

بعد از آن باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی گودرزی هافبک ۲۰ ساله هوادار درخواست رسمی خود را ارسال کرد ولی مشخص نیست این انتقال انجام می گیرد یا خیر. با توجه به نیاز مسعود شجاعی به این بازیکن، احتمال مخالفت باشگاه هوادار هم با رفتن بازیکن جوانش به پرسپولیس بالاست.

به نظر می رسد پیدا کردن یک هافبک مطمئن برای پرسپولیسی ها تبدیل به یک طلسم شده وحضور گزینه های این تیم یکی یکی منتفی می شود. حال باید دید در نهایت باشگاه پرسپولیس می تواند این طلسم را بشکند و با جایگزین سرلک قرارداد ببندد یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی