رفتار منزجر کننده ترامپ صدای این زن را درآورد
رفتار منزجر کننده ترامپ صدای این زن را درآورد

تسنیم نوشت: نیکی هیلی، نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، اظهارات دونالد ترامپ در مسخره کردن همسر نظامی وی را منزجرکننده خواند. ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولینای جنوبی، به بیان اظهاراتی تند درباره سرگرد «مایکل هیلی» همسر نیکی هیلی پرداخت. سرگرد هیلی از ماه ژوئن سال گذشته […]

- رفتار منزجر کننده ترامپ صدای این زن را درآورد

تسنیم نوشت: نیکی هیلی، نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، اظهارات دونالد ترامپ در مسخره کردن همسر نظامی وی را منزجرکننده خواند.

ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولینای جنوبی، به بیان اظهاراتی تند درباره سرگرد «مایکل هیلی» همسر نیکی هیلی پرداخت. سرگرد هیلی از ماه ژوئن سال گذشته تاکنون در گارد ملی ارتش مستقر در آفریقا خدمت می کند.

ترامپ در سخنان خود گفت: همسر نیکی کجاست؟ او دور است. او دور است. چه اتفاقی برای همسر او افتاده است؟

 نیکی هیلی نیز در پاسخ به ترامپ، یک پیام دیجیتالی جدید منتشر کرد و در آن ترامپ و اعضای خانواده اش را به دلیل انجام خدمت سربازی طولانی مدت و تحقیر کننده و ثبت رکورد در این زمینه، به باد انتقاد گرفت. ترامپ در دوران جنگ ویتنام استراحت پزشکی گرفته بود و در این جنگ حضور نداشت.

در این پیام همچنین اظهارات جان کلی رئیس سابق کارکنان کاخ سفید در دوران ترامپ مورد بازنگری قرار گرفت. کلی گفته بود ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش نمی خواست به گورستانی در پاریس برود که مزار یکی از کشته شدگان جنگ جهانی اول بود زیرا این گورستان را پر از مزار بدبخت ها و بازنده ها می دانست.

پیام هیلی همچنین یادآور اظهارات ترامپ در سال ۲۰۱۵ درباره سناتور جان مک کین جمهوری خواه سابق آمریکایی است که گفته بود این سناتور پس از آنکه به عنوان یک خلبان نیروی دریایی در جنگ ویتنام مورد اصابت گلوله قرار گرفت، بیش از ۵ سال اسیر جنگی در ویتنام بود اما او یک قهرمان جنگ نبود.

ترامپ در آن سال گفته بود که من افرادی را دوست دارم که دستگیر و اسیر نمی شوند.

هیلی این قبیل اظهارات ترامپ را منزجرکننده خواند و افزود: زمانی که شما یک سرباز را مسخره می کنید، تمام سربازان را مسخره کرده اید.

منبع: اطلاعات انلاین