به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان  درمشهد در خصوص جزئیات پرونده سرقت باطری‌های خودرو اظهارداشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی باطری خودروهای سواری در محدوده خیابان نخل، زیتون، نارنج، غزال، شهید خسروی و عارفی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید نجفی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس مشخص […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان  درمشهد در خصوص جزئیات پرونده سرقت باطری‌های خودرو اظهارداشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی باطری خودروهای سواری در محدوده خیابان نخل، زیتون، نارنج، غزال، شهید خسروی و عارفی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهید نجفی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس مشخص شد که سرقت‌ها در ساعات اولیه بامداد و از خودروهای فاقد قفل کاپوت و پارک شده در مکان‌های فاقد دوربین مداربسته صورت است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید نجفی با شناسایی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها در قالب ۲ تیم نامحسوس به همراه تیم های پیشگیری و ۱۱۰ گشت زنی های هدفمند در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

سرهنگ نگهبان گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که یکی از تیم های نامحسوس کلانتری شهید نجفی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان زیتون به مردی جوان که کیسه مشکی رنگ همراه داشت، مظنون شدند.

وی اظهارکرد: مظنون به سرقت به محض مشاهده ماموران انتظامی با رها کردن کیسه از محل متواری که با سرعت عمل پلیس پس از طی مسافتی دستگیر و در بازرسی از کیسه یک عدد باطری مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد  پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده علاوه به سرقت باطری کشف شده از یکی از خیابان دلاوران از یک دستگاه وانت پراید به ۷۸ فقره سرقت باطری خودروهای پراید، ۲۰۶ و تیبا در محدوده خیابان نخل، زیتون، نارنج، غزال، دلاوارن، شهید خسروی و عارفی و فروش آن ها به مبالغ بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به یک مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری فرد مالخر، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع خبر: رکنـا