پس از شکست سنگین ۳-۰ مقابل بایر لورکوزن، شاگردان توماس توخل در استادیوم المپیکو مقابل لاتزیو قرار گرفتند تا شرایط‌شان را بهبود دهند. با این حال با ارائه یک عملکرد ضعیف دیگر، با تک‌گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم ایتالیایی شدند. در دقیقه ۶۷ ایموبیله در یک حرکت فوق‌العاده چند بازیکن بایرن را دریبل زد و […]

- بایرن به لاتزیو هم باخت؛ وضعیت بحرانی برای توخل/ کار پاریس برای صعود راحت شد

پس از شکست سنگین ۳-۰ مقابل بایر لورکوزن، شاگردان توماس توخل در استادیوم المپیکو مقابل لاتزیو قرار گرفتند تا شرایط‌شان را بهبود دهند. با این حال با ارائه یک عملکرد ضعیف دیگر، با تک‌گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی مغلوب تیم ایتالیایی شدند.

در دقیقه ۶۷ ایموبیله در یک حرکت فوق‌العاده چند بازیکن بایرن را دریبل زد و مدافعان تیم را به هم ریخت. او با ورود به محوطه جریمه توپ را به ایساکسن پاس داد. شوت وینگر لاتزیو از کنار دروازه به بیرون رفت اما به دلیل خطای خطرناک دایوت اوپامکانو نقش بر زمین شد. داور پس از این اتفاق نقطه پنالتی را نشان داد و مدافع بایرن را از زمین اخراج کرد. ایموبیله پشت توپ ایستاد و با فریب نویر و زدن ضربه‌اش به سمت راست، گل اول را به ثمر رساند.

در دیگر بازی لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن ژرمن میزبان رئال سوسیداد بود و توانست این تیم را ۲-۰ شکست دهد. پاریسی ها نتوانستند در نیمه اول عملکرد منسجمی را به نمایش گذاشتند اما نیمه دوم به خود آمدند و موفق شدند دو گل به ثمر برساندد و خیال خود را از صعود تا حد زیادی راحت کنند.

بیشتر بخوانید: جزئیات درگیری هولناک بازیکنان کره‌جنوبی سر میز شام/ می‌خواستند با مشت تو صورت بازیکن محبوب بکوبند!

منبع: خبـر ورزشی