به گزارش زیرنویس، سحر تاج بخش مسلمان در جلسه هماهنگی ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: بسیاری از بازخوردهایی که از وضعیت پیش بینی‌ها و عملکرد سازمان هواشناسی در مسئولین و مردم می ببینیم، بازخوردهای مثبتی نسبت به گذشته هستند. وی افزود: بازخوردهای جامعه نسبت به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی حداقل در سال‌های اخیر […]

به گزارش زیرنویس، سحر تاج بخش مسلمان در جلسه هماهنگی ارزیابی عملکرد سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: بسیاری از بازخوردهایی که از وضعیت پیش بینی‌ها و عملکرد سازمان هواشناسی در مسئولین و مردم می ببینیم، بازخوردهای مثبتی نسبت به گذشته هستند.

وی افزود: بازخوردهای جامعه نسبت به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی حداقل در سال‌های اخیر خیلی بهتر شده است، هم نحوه پیش بینی‌ها و هم اطلاعاتی که به کاربران ارائه می‌شود خیلی بهتر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: امروز هشدارهای سازمان هواشناسی کشور مفهومی تر شده و مردم اطلاعات این هشدارها را درک کرده و از آنها بهره می‌برند.

تاج بخش مسلمان در بخش دیگری عملکرد امسال سازمان هواشناسی کشور در جشنواره شهید رجایی را ستود و عنوان کرد: یک همکاری خیلی خوبی انجام شد که خروجی آن یک اتفاق خوب برای سازمان بود.

وی افزود: اینکه در جشنواره شهید رجایی امسال از سازمان هواشناسی کشور تجلیل شد، یک گام بلند است که برای نخستین بار در چند سال اخیر برداشته شده است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر ضرورت تداوم همدلی و همراهی کارکنان برای جشنواره شهید رجایی پیش رو گفت: جدای از اینکه نتیجه کار چیست، اینکه همه دست به دست هم می‌دهند تا یک خروجی واحد خوب برای سیستم استخراج شود، این یک کار ارزشمندی است.

منبع: مـهر