به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی در استان وضعیت زرد برای بارندگی در استان اعلام شده است، اظهار داشت: میزان بارندگی در استان ۶۰ تا ۸۰ میلی‌متر تخمین زده است. وی گفت: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های هواشناسی و بارش باران، دستگاه‌های […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی هواشناسی در استان وضعیت زرد برای بارندگی در استان اعلام شده است، اظهار داشت: میزان بارندگی در استان ۶۰ تا ۸۰ میلی‌متر تخمین زده است.

وی گفت: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های هواشناسی و بارش باران، دستگاه‌های امدادی و اجرایی استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مدیران عضو ستاد مدیریت بحران، شامل فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مواجهه با حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل باشند.

زیویار، رصد پل‌های کم‌ارتفاع از سوی فرمانداران و درنظرگرفتن تمهیدات لازم برای تأمین انرژی ذخیره سوخت جایگزین موردنیاز را مورد تأکید قرارداد و افزود: کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در حریم رودخانه‌ها با قید فوریت ایمن‌سازی شوند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و ارائه هشدار به افراد تحت‌تأثیر از سوی رسانه‌ها انجام شود، افزود: جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان یک دستگاه خاص نسبت به تأمین اقلام موردنیاز پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار لرستان، تأکید کرد: مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو و کسانی که در مأموریت هستند جانشین خود را معرفی کنند.

منبع: مـهر