قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش رامسر بگذارید
قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش رامسر بگذارید

شهر زیبای رامسر یک شمال کامل برای سفر است. شمالی که می‌توانید انتظار دریا، جنگل، روستاهای زیبا، آبشارها و دریاچه‌ها و حتی امکانات تفریحی جذاب را در آنجا داشته باشید. این بهشت کوچک در مرز گیلان و مازندران شهری چهارفصل است که هر زمانی اراده کنید می‌توانید با اجاره ویلا در آنجا اقامت داشته و […]

قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش رامسر بگذارید

شهر زیبای رامسر یک شمال کامل برای سفر است. شمالی که می‌توانید انتظار دریا، جنگل، روستاهای زیبا، آبشارها و دریاچه‌ها و حتی امکانات تفریحی جذاب را در آنجا داشته باشید. این بهشت کوچک در مرز گیلان و مازندران شهری چهارفصل است که هر زمانی اراده کنید می‌توانید با اجاره ویلا در آنجا اقامت داشته و به گشت‌وگذار در این شهر زیبا و طبیعت اطرافش بپردازید. بهار در سواحل زیبا قدم بزنید یا تفریحات و گشت‌وگذار شهری را انتخاب کنید. فصلی که خبری از گرما و رطوبت زیاد در آن نیست. تابستان به ییلاقات بروید و از گرمای هوای شهر به سمت خنکای کوه پناه ببرید. پاییز اگر مسافر ییلاقات شدید احتمالا اقیانوس ابر را در ارتفاعات روستاها خواهید دید. شکوه جنگل‌های رنگارنگ و جاده‌هایی که غرق زیبایی پاییز شده‌اند و سواحل خنک نیز از دیگر جذابیت‌های سفر در پاییز به رامسر است. زمستان که هوا سردتر است، شهر رامسر هوای معتدل‌تری برای سفر دارد اما روستاهای اطراف بسیار سرد می‌شوند.

در کنار طبیعت بکر این شهر، جاذبه‌های تفریحی و همچنین رفاهی رامسر آن را تبدیل به یک مقصد جذاب برای سفر می‌کند. پلاژهای تفریحی یا مجموعه تله‌کابین که شما را بر فراز دریا می‌برد و از جنگل‌های سرسبز عبور می‌دهد و نمای شگفت‌انگیزی از طبیعت شمال را در یک قاب به نمایش می‌گذارد. همچنین مراکز خرید و پاساژهای مدرن این شهر نیز مقصد جذابی برای گشت‌وگذار در دل شهر هستند.

رامسر به‌راستی یک شهر همه‌چیز تمام است که در کنار طبیعت بکر و دیدنی‌اش می‌توانید برای شهرگردی و تفریح نیز روی آن حساب کنید.

تجربه‌ای هیجان‌انگیز در رامسر

قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش رامسر بگذارید

تفریحات هیجان انگیز همیشه طرفداران خود را دارند. با سفر به رامسر در کنار آرامش در دل طبیعت می‌توانید یک تفریح هیجان‌انگیز را هم در برنامه سفر خود بگنجانید. تنوع بالا ویلا رامسر در این شهر، شرایط اقامت شما را نیز مهیا می‌کند. تله کابین‌سواری گرچه بسیار جذاب است و شما را از بالا بر همه چیز مسلط می‌کند اما به دلیل داشتن حرکت آرام حتی برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند، چندان هیجان‌انگیز نخواهد بود.

اگر به دنبال هیجان هستید، پل معلق رامسر بهترین گزینه برای شماست. این پل جذاب در یک مسیر جنگلی قرار دارد که با رفتن به مجموعه تله‌کابین رامسر می‌توانید آن را تجربه کنید. با رفتن روی پل، به تنها چیزی که فکر نخواهید کرد، این است که مقصد نهایی‌تان کجاست. اگر عاشق طبیعت‌گردی و هیجان هستید، با راه رفتن روی پل جرات خود را بسنجید. روی این پل همه چیز گرچه امن و امان است ولی به همان اندازه نیز روی زمین و هوا معلق هستید و اگر به پایین نگاه کنید حتما سرتان گیج می‌رود. پس یک نفس عمیق بکشید و از یک ارتفاع زیاد سعی کنید با خونسردی از آن رد شوید و آدرنالین خون‌تان را بالا ببرید.

این پل دقیقا وسط جنگل قرار دارد پس بهتر است زمانی را برای سفر به اینجا انتخاب کنید که شرایط آب‌وهوایی نیز بسیار مناسب باشد. بهار و پاییز به دلیل هوای خنک و همچنین نبودن شرجی نبودن، بهترین زمان برای سفر به این منطقه هستند.

قدم زدن در ساحل رامسر و لمس بهشت با اجاره ویلا ساحلی

قدم در طبیعت بکر و پر از آرامش رامسر بگذارید

رامسر دیدنی در نوار ساحل قرار دارد و به همین دلیل هم تنوع بالایی از سواحل برای قدم زدن و لمس آرامش تا لذت بردن از تفریحات آبی مختلف دارند. اما در هر صورت اقامت در ویلا ساحلی این امکان را به شما می‌دهد که پنجره‌تان را رو به آبی دریا و زیبایی بی‌انتهای آن باز کنید. به صدای امواج گوش دهید و هر طلوع و غروب را از افق آبی خزر تماشا کنید.

برای تماشای شب‌های ساحلی، دهکده ساحلی رامسر با وجود سواحل سنگی‌ در کنار امکانات تفریحی و اقامتی مثل آلاچیق، سفره‌خانه‌های و کافه‌های سنتی گزینه جذابی است.

ساحل خلج نیز برای گشت‌وگذار در یک ساحل تمیز مناسب است که در کنار آن موزه مردم‌شناسی قرار دارد و شما را با فرهنگ شمال ایران از لباس‌های محلی، سبک زندگی و معماری آن آشنا می‌کند.

در ساحل نقره‌ای تصور می‌کنید که مهمان کهکشان شده‌اید، شن‌هایی که زیر نور ماه و خورشید می‌درخشند و احساس می‌کنید کهکشان راه شیری با تمام ستاره‌هایش به زمین آمده است. این ساحل برای شنا و آب‌تنی مناسب است و یکی از بهترین سواحل برای قدم زدن و تماشای طلوع و غروب به‌شمار می‌رود.

ساحل طلایی رامسر نیز از آن سواحلی‌ست که به دلیل نداشتن امکانات رفاهی زیاد، بکر و دست نخورده باقی مانده و بهترین جا برای لمس آرامش محسوب می‌شود.

ساحل توسکاسرا یکی از بکرترین و دیدنی‌ترین سواحل رامسر و برای شنا و تفریح بسیار جذاب است. این ساحل در نزدیکی تله‌کابین رامسر قرار دارد که می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و پس از گشت‌وگذار و تفریح در سواحل به مجموعه تفریحی تله کابین رامسر بروید.

اگر دلتان یک ساحل دنج و آرام میخواهد ساحل کتالم بهترین جا برای رفتن است. این ساحل در نزدیکی رامسر قرار دارد که با داشتن آلاچیق‌های نزدیک ساحل برای خوردن یک عصرانه یا وعده غذایی می‌توانید روی آن حساب کنید.

در نهایت اینکه رامسر به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای شمالی، مجموعه‌ای از یک طبیعت بی‌نظیر مثل جنگل و کوه و دریا با انواع تفریحات مختلف مثل تله‌کابین، پاساژها و مراکز خرید، کلوپ‌های تفریحی دریایی را به‌صورت یکجا دارد. جایی که می‌توانید با اجاره ویلا در هر نقطه آن برای سفر در هر فصلی از سال برنامه‌ریزی کنید و نگران گرمای هوا در تابستان یا سرمای هوا در زمستان نباشید. چرا که این شهر در هر فصلی یک منطقه جذاب برای اقامت و تفریح دارد.

منبع: اطلاعات انلاین