امیرمسعود عابدین: این شرکت اکنون یک آفرودر سفارشی با قدرت بالا دارد که استایل کلاسیک لندرور را با ۱.۵ میلیون دلار قیمت (حدود ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) به شما ارائه می‌دهد! SV Rover با موتور V۸ سوپرشارژ در وسط یا به عنوان یک خودروی الکتریکی در دسترس است. پیشرانه V۸ که با یک […]

امیرمسعود عابدین: این شرکت اکنون یک آفرودر سفارشی با قدرت بالا دارد که استایل کلاسیک لندرور را با ۱.۵ میلیون دلار قیمت (حدود ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) به شما ارائه می‌دهد!

SV Rover با موتور V۸ سوپرشارژ در وسط یا به عنوان یک خودروی الکتریکی در دسترس است. پیشرانه V۸ که با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جفت می‌شود، ۱۱۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. نوع برقی آن با باتری لیتیوم یونی ۷۵ کیلووات ساعتی، ۱۰۰۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

سلطان شاسی‌بلندهای جهان

این خودروی عظیم الجثه دارای سیستم دو و چهار چرخ محرک قابل انتخاب و قفل دیفرانسیل جلو و عقب است. لاستیک‌های ۴۰ اینچی، که دور رینگ‌های فورج کاری شده ۲۰ اینچی می‌پیچند، به سختی زیر گلگیرهای باز شده قرار می‌گیرند، در حالی که سیستم تعلیق بادی با تنظیم ارتفاع توسط راننده، همه چیز را راحت نگه می‌دارد.

سلطان شاسی‌بلندهای جهان

جالب است بدانید که ترمزهای شش پیستونی برمبو با روتورهای کربن سرامیکی این خودرو، ابعاد ۱۵.۷۵ اینچی دارند. این یعنی ترمزهای این خودرو به تنهایی اندازه یک رینگ پراید هستند!

سلطان شاسی‌بلندهای جهان

در داخل کابین، یک نمایشگر کیلومترشمار ۱۲.۳ اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی ۱۲.۸ اینچی را خواهید دید. اطراف آن‌ها با تریم آلومینیومی پوشیده شده است. امکانات رفاهی دیگری مانند دکمه استارت، کنترل‌های تهویه مطبوع و شیشه‌های برقی موجود هستند.

سلطان شاسی‌بلندهای جهان

Scarbo Vintage هر SV Rover را به سفارش مشتری می‌سازد و طبق گفته Motor Authority، شروع قیمت هر یک از آنها ۱.۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین