اگر نگران سرطان پروستات هستید مغز این گیاه را بخورید!
اگر نگران سرطان پروستات هستید مغز این گیاه را بخورید!

  به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، سیر گیاهی است علفی و دائمی از راسته مارچوبه‌سانان و زیرمجموعه پیاز‌ها که به دستور خوفو، یکی از پادشاهان مصر باستان روی بلندترین هرم جیزه حکاکی شد تا خواص طبی و درمانی آن گوشزد شود. همچنین هر روز صبح به کارگرانی که در بنای […]

اگر می‌خواهید سرطان پروستات نگیرید مغز این گیاه را بخورید

 

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، سیر گیاهی است علفی و دائمی از راسته مارچوبه‌سانان و زیرمجموعه پیاز‌ها که به دستور خوفو، یکی از پادشاهان مصر باستان روی بلندترین هرم جیزه حکاکی شد تا خواص طبی و درمانی آن گوشزد شود.

همچنین هر روز صبح به کارگرانی که در بنای هرم کار می‌کردند یک پر سیر می‌خوراندند.

تعداد قابل توجهی مطالعات ثبت‌شده وجود دارد که نشان می‌دهد سیر دارای خواص ضد سرطانی است و مصرف سیر خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌دهد. مواد موجود در سیر همچنین می‌توانند با تکثیر سلول‌های سرطانی تداخل داشته باشد.

سرطان پروستات یکی از بدخیم‌ترین سرطان‌های مردانه در جهان است و هیپرپلازی خوش‌خیم پروستات (BPH) یکی از علل شایع بیماری دستگاه ادراری تحتانی در مردان مسن است.

اما سیر  دارای اثرات ضد التهابی، ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی شناخته شده است.

مطالعات بالینی نشان می‌دهد مصرف منظم سیر و پیاز ممکن است از سرطان پروستات جلوگیری کند. ترکیبات آلی سولفوریک مشتق از آلیوم تا حدی مسئول فعالیت ضد سرطان در بدن هستند.

 

منبع: اطلاعات انلاین