به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید. در دقیقه ۷۶، امیر نوری در میانه زمین صاحب توپ […]

- آلومینیوم 0 پرسپولیس 1/ شروع ناامید کننده اوسمار در روز اشتباه مرگبار بیرانوند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

در دقیقه ۷۶، امیر نوری در میانه زمین صاحب توپ شد و درحالی که بیرانوند از دروازه پرسپولیس خارج شده بود، بازیکن آلومینیوم دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و توپ به گل تبدیل شد.

آلومینیوم یک – پرسپولیس صفر
گل‌ها: امیر نوری در دقیقه ۷۶

کارت زرد: شهاب زاهدی در دقیقه ۴۶ از پرسپولیس

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس: ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی (۷۶ وحید امیری)، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی (۷۶ نبیل باهویی).

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد (۵۸ امیر نوری)، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، علیرضا نقی‌زاده، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، رضا جبیره.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا