اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو یک درصد تیزبینان جهان هستید!
اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو یک درصد تیزبینان جهان هستید!

این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آن‌ها همچنین به عنوان چالش ها، تست‌های تصویری، پازل‌های تصویری یا منطقی شناخته می‌شوند. این آزمون‌ها سبب افزایش عملکرد مغز می‌شود. افزایش عملکرد مغز در افزایش قدرت، تمرکز و دقت نقش اصلی را ایفا […]

این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آن‌ها همچنین به عنوان چالش ها، تست‌های تصویری، پازل‌های تصویری یا منطقی شناخته می‌شوند.

این آزمون‌ها سبب افزایش عملکرد مغز می‌شود. افزایش عملکرد مغز در افزایش قدرت، تمرکز و دقت نقش اصلی را ایفا می‌کنند. به این ترتیب در بلند مدت می‌توان با مغزی روبرو بود که جزئی نگر است و مسائل را به راحتی فراموش نمی‌کند.

به باور محققان معما‌ها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می‌کنند پازل‌ها برای تمرین مغز ساخته می‌شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می‌توانند بخش‌های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت‌های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اسب

توهمات نوری اغلب فقط کمی سرگرم کننده هستند، اما برای دانشمندان نیز ارزش واقعی دارند. پازل‌های مغزی به محققان کمک می‌کند تا بر عملکرد درونی ذهن و نحوه واکنش آن به محیط اطراف، احاطه پیدا کنند. در سال ۲۰۱۷، دانشمندان کیم رانسلی و الکس او. هولکامب، از دانشگاه سیدنی، اهمیت توهمات را برای درک ما از مغز برجسته کردند.

در این تصویر دو اسب یا horse حضور دارند. شما باید بتوانید اسب دوم را مورد شناسایی قرار دهید. البته ممکن است اسب دوم، واقعی نباشد. شما باید هر احتمالی را در نظر بگیرید. اینجا قدرت دید و تمرکز شما حرف اول را می‌زند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت دید با اسب دوم نگاه کنید.

تست قدرت دید با اسب دوم

کسانی که به دنبال سرنخ هستند باید به تنه اسب اصلی به نیمه تنه عقب توجه کنند. به پوست اسب با تمرکز بیشتر نگاه کنید و خطوط. ایا متوجه چیزی شدید؟

وقتی نگاه دقیق‌تر به تنه اسب نگاه کنید horse را خواهید دید که بر روی بدن اسب اصلی دیده می‌شود.

پاسخ تست قدرت دید با اسب دوم

اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو یک درصد تیزبین جهان هستید!

منبع: چشمک

+