امیر قلعه‌نویی حالا سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است و ماموریت پیدا کرده تا ایران را به جام جهانی ۲۰۲۶ برساند. او بهمن ماه سال ۱۳۸۹ پس از این‌که با افشین قطبی در جام ملت‌های ۲۰۱۱ خوب نتیجه نگرفتیم هم کاندیدای سرمربی‌گری ایران بود ولی پس از جدی شدن قضیه حضور کارلوس کیروش، نامش از […]

امیر قلعه‌نویی حالا سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است و ماموریت پیدا کرده تا ایران را به جام جهانی ۲۰۲۶ برساند. او بهمن ماه سال ۱۳۸۹ پس از این‌که با افشین قطبی در جام ملت‌های ۲۰۱۱ خوب نتیجه نگرفتیم هم کاندیدای سرمربی‌گری ایران بود ولی پس از جدی شدن قضیه حضور کارلوس کیروش، نامش از این فهرست خط خورد.

امیر ۲۶ بهمن سال ۸۹ با انتقاد از شرایط ساختاری فوتبال ایران گفت: هر وقت در مورد تیم ملی حرف می‌زنم یک عده روبه‌روی من موضع می‌گیرند اما واقعیت امر این است که تا وقتی زیرساخت‌های فوتبال ایران درست نشود، هیچ‌کس نمی‌تواند به تیم ملی ما کمک کند. الان حتی گواردیولا هم نمی‌تواند به فوتبال ما کمک کند. شما نگاه کنید، بعضی از زمین‌های لیگ برتر حتی برای راه رفتن هم مناسب نیست چه برسد به فوتبال بازی کردن! در برخی مسابقاتمان فقط ۱۲۰۰ نفر تماشاچی حاضر شده‌اند! باید امکانات مناسبی فراهم کنیم باید زیرساخت بسازیم. در چنین شرایطی فوتبال ایران در حال عقبگرد است.

زیرنویس‌گردی| قلعه‌نویی: فوتبال ایران در حال عقبگرد است/ حتی گواردیولا هم نمی‌تواند در این وضعیت کمکی بکند!

منبع: خبـر ورزشی