به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی امروز از قطع همکاری با یورگن کلینزمن خبر داد و این مربی آلمانی را به خاطر نتایج ضعیف در جام ملت‌های آسیا و البته حواشی قبل از دیدار با اردن از کار برکنار کرد. چونگ مونگ گیو، رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی، گفت: فدراسیون فوتبال کره […]

- سرمربی کره جنوبی اخراج شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی امروز از قطع همکاری با یورگن کلینزمن خبر داد و این مربی آلمانی را به خاطر نتایج ضعیف در جام ملت‌های آسیا و البته حواشی قبل از دیدار با اردن از کار برکنار کرد.

چونگ مونگ گیو، رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی، گفت: فدراسیون فوتبال کره تصمیم گرفته است پس از بررسی جامع سرمربی تیم ملی را تغییر دهد.

تیم ملی کره با هدایت سرمربی آلمانی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن شگفتی ساز با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و بعد از این ناکامی فشار‌ها روی کلینزمن آغاز شد و مدیران فدراسیون کره از عملکرد او ابراز نارضایتی کردند.

کلینزمن پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کره‌جنوبی را بر عهده گرفت و طی ۱۹ بازی روی نیمکت این تیم ۸ برد، ۶ تساوی و ۵ باخت کسب کرد.

کلینزمن واکنش جالبی به برکناری اش از سمت تیم ملی کره داشت و با انتشار آمارش به کره ای‌ها طعنه زد و نوشت: «خطاب به همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران فوتبال کره جنوبی با قدردانی صادقانه! از شما به خاطر حمایتی که ما را به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رساند و مسیری باورنکردنی را در طول ۱۲ ماه گذشته با رکورد نباختن در ۱۳ بازی متوالی پیش از نیمه نهایی شکل داد ممنونم! به جنگیدن ادامه دهید.»

کلینزمن از تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی اخراج شد

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا