طبق عرفی رایج در فوتبال ایران، مدیران عامل باشگاه‌ها شب قبل از بازی در هتل محل اقامت تیم خودشان حاضر می‌شوند و ضمن ملاقات با بازیکنان، جلسه کوتاهی را هم با سرمربی تیم برگزار می‌کنند تا کاملاً در جریان میزان آمادگی و فضای حاکم بر اردو قرار بگیرند. البته این رسم مدتی است که در […]

- جلسه شبانه خطیر و نکونام لغو شد!

طبق عرفی رایج در فوتبال ایران، مدیران عامل باشگاه‌ها شب قبل از بازی در هتل محل اقامت تیم خودشان حاضر می‌شوند و ضمن ملاقات با بازیکنان، جلسه کوتاهی را هم با سرمربی تیم برگزار می‌کنند تا کاملاً در جریان میزان آمادگی و فضای حاکم بر اردو قرار بگیرند. البته این رسم مدتی است که در استقلال به مراتب کمرنگ‌تر از گذشته شده و اتفاقاً پنجشنبه شب هم بازیکنان استقلال هر چقدر دقت کردند، علی خطیر و سایر مدیران باشگاه استقلال را در هتل محل اقامت خودشان ندیدند.

با توجه به مصاحبه بسیار تندی که جواد نکونام علیه مدیرعامل استقلال انجام داد، علی خطیر شب قبل از بازی در هتل حاضر نشد (البته انصافاً در اغلب دیدارهای قبلی استقلال هم او را داخل اردو نمی‌دیدیم و نباید غیبتش را صرفاً به مصاحبه اخیر نکونام نسبت بدهیم) به همین خاطر هیچ مذاکره‌ای شب قبل از بازی میان او و جواد نکونام صورت نگرفت. در چنین شرایطی اگر علی خطیر وارد اردوی استقلال شود هیچ بعید نیست با توجه به فضایی که این روزها تیم دارد، اتفاقاتی رخ بدهد که حداقل به مدت یک هفته استقلال را در صدر سوژه‌های حاشیه‌ای فوتبال ایران بگذارد بنابراین مدیرعامل باشگاه استقلال قطعاً ترجیح می‌دهد تا وقتی قضیه اختلافاتش با جواد نکونام حل نشده، به تیم نزدیک نشود. چند روز قبل هم گروهی از مدیران ارشد باشگاه استقلال در حالی با جواد نکونام جلسه گذاشتند که علی خطیر در آن حضور نداشت!

بیشتر بخوانید: نکونام: این آدم بی‌سروپا بیخود می‌کند؛ اصلاً کی هست؟/ تکرار می‌کنم، قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم/ اطلاعات غلط در سایت می‌گذارید!

منبع: خبـر ورزشی