رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت. مهدی صفایی فزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۱ امروز در محدوده هزارچم رخ داد که بر اثر سقوط سنگ از بالادست به روی خودروی سواری، از مجموع سرنشینان این خودرو یک […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.

سقوط سنگ در جاده چالوس حادثه آفرید

مهدی صفایی فزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۱ امروز در محدوده هزارچم رخ داد که بر اثر سقوط سنگ از بالادست به روی خودروی سواری، از مجموع سرنشینان این خودرو یک نفر به شدت مصدوم و برای مداوا از سوی امدادگران به مراکز درمانی شهرستان چالوس انتقال داده شد.

وی بیان داشت: سقوط سنگ خسارت زیادی هم به خودرو وارد کرد. رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به بارندگی، ریزش برف خفیف و مه آلود بودن مسیر به کاربران جاده ای توصیه کرد افزون بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو و رعایت حدفاصله با خودروی جلویی از هر گونه توقف در حاشیه محور بویژه نقاط صخره ای دوری کنند.

هواشناسی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته در گزارشی به رسانه ها هشدار داد که به علت نفوذ سامانه سرد بارشی همراه با برف و کولاک در ارتفاعات و بارندگی در نقاط جلگه ای و ساحلی، احتمال وقوع سیل در مازندران محتمل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم روز گذشته اظهار کرد : باتوجه به گرمای یک هفته ای در مازندران، احتمال ذوب شدن برف ها و سقوط سنگ از ارتفاعات به روی خودروها در گذرگاه کندوان وجود دارد.

ایسنا

+