سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در دبی حضور داشت، امروز با اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تماس گرفت و برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ دبی آرزوی موفقیت کرد. قلعه نویی که پس فردا به ایران بازمی‌گردد، به بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت که بازی […]

- قلعه‌نویی به تیم ملی پیام داد؛ آرزوی موفقیت برای ایران در جام جهانی ۲۰۲۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در دبی حضور داشت، امروز با اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تماس گرفت و برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ دبی آرزوی موفقیت کرد.

قلعه نویی که پس فردا به ایران بازمی‌گردد، به بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت که بازی ایران و اسپانیا را دیده و از بازگشت ملی پوشان به بازی در حالی که ایران ۵ بر ۲ عقب بوده، از پیروزی در ضربات پنالتی این تیم خوشحال شده است.

سرمربی تیم ملی با تمجید از ملی پوشان فوتبال ساحلی تاکید کرد که اگر فردا به ایران بازنمی گشت مطمئنا بازی دوم ایران مقابل آرژانتین را به ورزشگاه می آمد تا از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حمایت کند.

قلعه نویی در پایان گفت و گویش برای ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ دبی، آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که این تیم با هدایت علی نادری و ملی پوشان با غیرت و جنگنده اش، می تواند مردم ایران را با پیروزی هایش خوشحال کند و به مراحل نهایی جام جهانی برسد.

بیشتر بخوانید: توضیح جلالی درباره جمله معروف «قلعه‌نویی از مورینیو بهتر است» بعد از حذف ایران از جام ملت‌ها

منبع: خبـر ورزشی