موزیسین‌ها در بوشهر شب نشینی راه می‌اندازند
موزیسین‌ها در بوشهر شب نشینی راه می‌اندازند

هفت صبح نوشت: از دوم تا هشتم اسفند ماه امسال قرار است بار دیگر فستیوال کوچه در بوشهر برگزار شود. کجا؟ همان جایی که آخرین بار همین فستیوال برگزار شده بود: بافت تاریخی بوشهر، عمارت حاج رئیس. نکته ولی این است که به محض بالا آمدن سایت فروش بلیت تمام صندلی‌ها فروش رفت و ده دقیقه […]

- موزیسین‌ها در بوشهر شب نشینی راه می‌اندازند

هفت صبح نوشت: از دوم تا هشتم اسفند ماه امسال قرار است بار دیگر فستیوال کوچه در بوشهر برگزار شود. کجا؟ همان جایی که آخرین بار همین فستیوال برگزار شده بود: بافت تاریخی بوشهر، عمارت حاج رئیس. نکته ولی این است که به محض بالا آمدن سایت فروش بلیت تمام صندلی‌ها فروش رفت و ده دقیقه بعد دیگر بلیتی باقی نمانده بود که بشود خرید. 

 از معروف‌ترین افراد و گروه‌هایی که قرار است اجرا داشته باشند می‌شود به گروه «سیریا» و «او و دوستانش» اشاره کرد. یکی از همین روزها هم قرار بود «حیدو هدایتی» اجرا داشته باشد که کمی بعد از فروش بلیت‌ها اسم او از برنامه حذف شد.

اخیرا دو خبر جالب مرتبط با موسیقی رپ اتفاق افتاده که یکی از آنها مربوط می‌شود به اسم سپهر خلسه و دیگری به سعید خمسه. کانال تلگرامی رپ سیتی خبر داد که هنگام ورود یکی از این فایترها به اسم سعید خمسه به رینگ یکی از موزیک‌های سهراب ام جی (به نام پیشکسوت) پخش شده بود. 

او در این مسابقه نتیجه را به حریف روسی واگذار کرد. پخش کردن رپ موقع ورود بوکسورهای ایرانی اتفاق جدیدی نیست. مثلا دو سال پیش هم تینا آخوندتبار، بازیگر سابق و بوکسور امروز، برای مسابقات قهرمانی کمربند طلایی به روسیه رفته بود که با آهنگ تتلو وارد رینگ شد.

منبع: اطلاعات انلاین