به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، حسن محمدی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه این تعداد واحد زمینه اشتغال ۱۹۳ نفر را ایجاد کرده است افزود: ۲۴۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش صورت گرفته است. مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: ۵۳ فقره […]

- با ۲۴۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، ۱۵ واحد صنایع تبدیلی در همدان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، حسن محمدی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه این تعداد واحد زمینه اشتغال ۱۹۳ نفر را ایجاد کرده است افزود: ۲۴۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش صورت گرفته است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: ۵۳ فقره جواز تاسیس امسال با توان جذب ۳۱۵ هزار تن محصول و سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۴۲ میلیارد تومان صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال گذشته ۳۵۴ پروانه بهره‌برداری در حوزه صنایع تبدیلی در استان صادر شده است، اضافه کرد: این تعداد پروانه ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار تن ظرفیت جذب محصولات کشاورزی را دارد.

محمدی با بیان اینکه این میزان پروانه، اشتغالزایی پنج هزار و ۳۴۵ نفری ایجاد کرده است تصریح کرد: ۲۲۸ واحد صنایع تبدیلی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا پایان سال گذشته در دست احداث بوده است.

وی سرمایه گذاری این تعداد واحد صنایع غذایی را ۴۰ هزار میلیارد ریال دانست و گفت: در مجموع ۲۸۰ واحد صنایع تبدیلی در صورت تزریق تسهیلات به چرخه تولید استان افزوده می‌شود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: سالانه در این حوزه ۲۰ تا ۳۰ واحد صنایع تبدیلی وارد چرخه تولید همدان می‌شود.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین